Hey Meiden, Hebben jullie tips betreffende een pyjama voor na de bevalling?? Ik ga borstvoeding geven en het al het e.e.a. gegoogled maar vind de meeste praktische pyjama's veeeel te duur aangezien je er toch wel twee nodig hebt. Kortom tips zijn welkom! Liefs, moekje
Ik doe altijd gewoon m'n shirt omhoog. Als ik in bed voed, heb ik er toch niemand bij staan te kijken Vind het zelf echt overbodig speciale borstvoedingskleding.
Ik had gewoon van die pyama's met knoopsluiting en een broek. Ook alleen maar voor de bevallingsperiode, want normaliter draag ik nooit een broek in bed. Thuis droeg ik dus veel die bovenstukken met knoopsluiting.
Ik droeg gewoon shirts, spagettitops en van de winter een lekker overhemd van mn man. Je hebt er wel 2 of 3 per dag nodig de eerste dagen ivm zweten en lekborsten. Ik was echt 2 a 3 x per nacht doorweekt vh zweet door de hormonen.
Hier ook gewoon hemdjes. Ideaal, had in mijn zwangerschap van die extra lange hemdjes van de hema die ik veel droeg en daar ben ik daarna in gaan slapen. Twee dure pyamas gekocht die ik nooit heb gebruikt, waardeloos dat gepruts met die knoopjes. Bij R. ging het allemaal niet zo makkelijk en ben ik ft gaan kolven, daar vond ik die voedingsshirts wel handig voor maar toen het nog een beetje ging aan de borst had ik echt liever die hemden.
Jaa, ik heb leuke/handige gekocht via V&D.nl ik zal eens even kijken of ik een link voor je kan vinden. Ik heb er 3 aangeschaft en ze zitten al in mijn vluchtttas
V&D Nachthemd V&D V&D Pyjama broek V&D Ik heb 3 nachthemden uit de bovenste link aangeschaft en een broek uit de onderste link. Die broek is ook echt een aanrader, heel zacht en een hoge boord die je dubbel kunt vouwen (leek me handig met mijn wond van de keizersnede).
Ik heb dat nachthemd van de v en d ook en het is wel slim om daar een broek bij te dragen want of ze zijn heel kort of ze zijn bij mij zo gekrompen in de was!
Hey Meiden, Bedankt voor de reacties! heb even niet meer achter de pc gezeten omdat ik het te warm vond die laptop op mn schoot hahah.. ik ga zeker die bovenstukken bestellen bij de v&d!!! die broeken hebben ze niet meer in mijn maat maar misschien kan ik ergens anders iets vergelijkbaars bestellen heel erg bedankt!!
Goede tip dat nacthhemd van de v&d. Ga ik ook eens voor kijken in de winkel. Via internet vind ik dat zo moeilijk qua maat..