BMR vraagje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Partyrocker, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Volgende week moet mijn vent voor zijn BMR mengC inenting, opzich geen probleem natuurlijk.
    Maaaar laat ik het die week nou onwijs druk hebben (stay@homemum, dat wel). Ik moet die dag daarna naar Cesartherapie, waar hij meestal mee naar toe gaat en vrijdag naar de psycholoog.

Van zijn DKTP-hib prikken heeft hij weinig last gehad op wat verhoging en stijve benen na, niks wat een paracetamolletje niet kan verhelpen dus.
    Oja en met de 2de DKTP had hij wel 2 dagen koorts, maar daar zat er een koutje te prakken.

Maar hoe zit dat met de BMR? Welke bijwerkingen hadden jullie kleintjes? Waren ze er veel zieker van dan de DKTP prikken?

Ik zit namelijk nu te twijfelen om mijn Cesar af te zeggen, terwijl die behandelingen best wel belangrijk zijn.

Plus het feit dat ik die woensdag geen auto heb.
    Grrrrr heel fijn, dan maar wandelen.

En hoe werkt dat spul van VSM tegen inentingen enzo? Helpt dat nog iets, ik kijk altijd zo op tegen een ziekig mannetje.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb nooit iets gemerkt eigenlijk maar geloof dat de BMR pas enkele dagen later wat verschijnselen geeft wanneer die zouden komen?

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

de menc merk je binnen 24 uur de bmr pas na een 6 tot 8 dagen.

als het niet uit komt zou ik hem verzetten ze kunnen er flinkt last van hebben.

Mijn dochter moet heb trouwens nog steeds krijgen maar de apotheek moet eerst weer bestellen

4. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    De reactie op de BMR komt zelfs pas 5-12 dagen later! Duurde bij mij dus ook een dag voordat het kwartje viel 1,5 week ná de inenting! Toen is ze er 2 dagen ziek van geweest, maar dus echt pas 10 dagen erna. Dus dan is het juist een goede timing. Heb je de drukte al achter de rug :-D

5. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    geen last hier.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn zoontje heeft helemaal nergens last van gehad!

7. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Mijn zoontje heeft ook nergens last van gehad. Bij geen enkele prik trouwens...
    Bij het cb vertelde ze mij dat ze op de MengC ongeveer hetzelfde reageren als de eerste 3 prikken en dat ze op de BMR prik pas na een dag of 7 á 10 reageren (als ze al reageren dus...)

8. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Mijn mannetje heeft vandaag de prikken gehad. Net als bij de DKTP heeft hij wat verhoging. En vandaag was hij huilerig. Maar verder geen last. Van de BMR weten we het pas over 10 dagen. Dan kan hij koorts krijgen en vlekjes. We zullen zien.

9. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Hier nergens last van gehad.

10. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Maar vooral de MenC is binnen 24 uur?
    Hoop dat hij niet zoveel last krijgt, anders regel ik wel een oppas voor donderdag denk ik.

11. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Mijn dochter heeft nergens last van gehad maar ik heb wel de druppels van VSM (tujababy) gebruikt, 4 dagen van te voren en 6 dagen daarna. gewoon 3 keer per dag 6 druppels op een lepeltje.

12. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Mijn dochter reageerde op elke vaccinatie met 1-2 dagen verhoging en dus ook op deze. Dezelfde dag kreeg ze verhoging en was hangerig/huilerig. Volgende dag ook nog wat verhoging en vooral moe. Na 48 uur geen last meer.
    Precies 1 week later: koorts, veel slapen en huilerig. Dit heeft 3 dagen aangehouden. Na die 3 dagen heeft ze zich nog een paar dagen niet fit gevoeld (duidelijk te zien aan haar witte gezichtje) en heeft ze bijna een week lang weer op 2 slaapjes overdag gezeten ipv 1. Flinke reactie dus! Ik ben blij dat ze voorlopig niet hoeft :)

Deel Deze Pagina