krijsen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Justy, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    hallo allemaal,

Onze baby is altijd heel vrolijk en huilt eigenlijk nooit. Als hij honger krijgt alleen en dan nog is het beperkt huilen zeg maar. Maar nu had hij gisteren de hele dag al lopen kwijlen en savonds rond etens tijd ineens keihard huilen. Na ongeveer een half uurtje was dat weer over en was hij weer t vrolijke mannetje.

Nu net dus weer. Echt oorverdovend krijsen en overstuur, zich er zelfs van verslikken/hoesten. Ik ken dit helemaal niet. Ook weer na een half uurtje over en weer vrolijk.

Herkent iemand dit? Ik denk zelf aan een tandje ook al is het misschien vroeg. Kan niks anders bedenken, krampjes zijn het niet....

Kan ik er iets aan doen?

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    heb je zijn temp opgenomen?
    de 1ste keer dat mijn zoon dat had had hij de griep namelijk.
    hij ontdekt in die periode ook zijns tem wat tot oorverdovend gillen kan leiden.

3. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is tie verkouden? Misschien keelpijn?

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Nou dit was geen gillen maar echt overstuur huilen zeg maar. Temp heb ik nog niet genomen, hij voelt niet warm...

Het rare is ook dat hij nu weer mega vrolijk is. Dat zou hij neem ik aan niet zijnnals hij de griep zou hebben.

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik denk toch aan tandjes, icm het kwijlen. Ze hoeven nog niet door te komen, maar ze kunnen er af en toe wel last van hebben.

Mijn dochter had het ook met 4 maanden. Veel meer kwijlen, overal op willen bijten, jengelig, af en toe heel erg hard huilen... ik heb toen van die gel gekocht en daar een heel klein beetje van op haar kaakjes gesmeerd. Ze heeft overigens nog steeds geen tandjes.

6. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Denk dat ik die gel dan ook maar ga kopen. Weet natuurlijk niet of dat het is maar ja, als het dat is verzacht het misschien.

Keelpijn zou kunnen. Hij is verkouden geweest vorige week (en ik ook), nu weer beter maar ik heb vandaag ook echt onwijs keelpijn....

T is zo lastig dat ze t niet kunnen vertellen he? Vooral omdat hij nooit zo huilt vond ik het zo zielig

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Sprong?

(zie het boek Oei, ik groei)

8. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ik heb het boek. Ik weet ook dat baby's dan graag terug naar mama willen maar dit was een half uur lang goed over de rooie gaan en daarna weer zo vrolijk als altijd ;)

Deel Deze Pagina