alles is papa fase

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door natjeb85, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Hallo dames,

Herkennen jullie dat ook? alles is nu papa :D kleine man wilt soms echt niks van mij weten vooral in het Weekend wanneer papa thuis is! begrijp me niet verkeerd hoor ik vind het alleen Maar leuk voor me vriend . en hij speelt ook veel met hem en heeft ook Meer geduld dan ik ;) Maar soms denk ik wel van hallo Mama is er ook nog hoor :p zelfs als we beiden gewerkt hebben:D het zijn momenten en dan heb ik het ook lekker rustig in het Weekend :p

2. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Lijkt me heerlijk, zo af en toe ;)
    Hier geen papa kindje, maar een allemansvriendje. Al ben ik momenteel toch wel echt favoriet.

3. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Hier een allemansvriend tot dat papa in de buurt is😂. Dan is alles papa, papa,papa. Ik kan bij wijze van alles roepen maar meneer luisterd gewoon niet:$

Ach heeft ook voordelen:p

Zoon is 15 maanden

4. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    hahaha idd het heeft ze voordelen ;)

5. Mamzb

Mamzb Niet meer actief

Hier is ook alles papa, papa, PAPAAAAAAA!!!:D 17 maanden. Vind het alleen maar leuk, aangezien onze dochter altijd al een mama'skindje is geweest, en is dat nog steeds.

6. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Hier was eerst alles mama, daarna alles papa (ook beer, ook mama, ook de poesjes), en ineens was daar gisteren weer: mama ;) Tja, voelt soms niet helemaal leuk, maar komt vanzelf weer :)

7. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Hier helaas alles mama, arme papa kan soms niks goed doen

8. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Ja hier ook, altijd al zo geweest.

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.382
    10.328
    113
    Hier zijn we redelijk gelijk, misschien komt hij soms wat eerder bij mij als we bezoek hebben en hij even 5/10 min nodig heeft.

wanneer een van de twee weg is geweest krijg je wel even echte volle aandacht met knuffels en kusjes.

10. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Mijn oudste had echt heel duidelijke fases waarin hij afwisselend niets van mama of papa moest weten. Mijn middelste heeft dat helaas nooit gehad, dat is vanaf dag 1 een mama's kindje. De jongste is nog te jong, maar ik hoop dit keer wel op iets meer papa fases, dan heb ik ook weer eens mijn handen vrij.

11. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Mijn zoontje is even oud als jouw zoontje, en hij had precies dit tot een week geleden! Duurde ongeveer 2 weken, het is een fase!
    Bij ons hing het samen met veel uitproberen wat niet mag, moeilijker eten en veel mopperen.. en dus mama echt afwijzen..
    Als ik alleen met m was werd ik "geaccepteerd" maar dan bleef hij wel continu naar de deur lopen en "papa?" vragen..
    Maar zo gauw man in beeld was.. was mama niks meer waard.. ik werd letterlijk weggeduwd en de armpjes werden naar man uitgestrekt..
    Heel leuk dat hij zo gek was op papa, maar ik werd er wel een beetje verdrietig van..
    Maar dat is nu dus weer over!
    Het is overigens de 2 keer dat hij zo'n "papa" periode heeft..

12. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Wauw, ik ben jaloers op de kindjes die in de papa-fase zitten.
    Hier zitten ze beide al vanaf de geboorte in de mama-fase. Op zich ook fijn, maar een weekendje papa-fase zou ook prettig zijn haha.

Bij docherlief is het al 4 jaar " mama mama mama mama" manlief kan niets goeds doen haha. Behalve als hij een cadeautje koopt, dan is het een 10 minuten " papa papa papa".

En zoonlief vind het afschuwelijk als ik de kamer uitga om zijn flesje te maken, terwijl als manlief de kamer uitgaat blijft hij rustig.

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier is het al vanaf heel jong alleen maar papa bij mijn zoon. Hij trekt ook erg naar mannen toe. Bij het opstaan 's ochtends is het al papa, papa, papa?????? Ach ja ik kom genoeg aan mijn trekken. Bij dochter is het juist andersom. Die trekt meer naar mij toe. Goed verdeelt dacht ik zo.

14. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Heel herkenbaar je verhaal de armpjes worden idd echt naar mijn vriend uitgestrekt!! en ik vind het soms ook moeilijk :( maar vind het wel leuk voor me vriend want het was eerst alleen maar Mama ;) bij mij moppert ie ook veel Meer en haalt ie dingen uit wat niet mag maar goed dat zal wel komen omdat we Mama zijn en veel Meer met hun zijn ;)

15. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Hahaha idd goed verdeelt ;)

Deel Deze Pagina