Alles stinkt!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KleineLai, 6 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.244
    28.259
    113
    Wasmiddel
    Wasverzachter
    Bodylotion
    Billendoekjes
    Afwasmiddel
    Allesreiniger
    Handzeep

Alles wat iets schoon hoort te maken maakt het enkel viezer .. in geur dan. Zelfs de parfumvrije biologische veel-te-dure producten stinken een uur in de wind. Dan heb ik liever iets dat ontzettend sterk naar (chemische) bloemen of citroen ruikt. Maar ook dat gaat niet altijd goed helaas.

Ik zit ondertussen al op het derde merk billendoekjes, en het 3e merk wasmiddel. Ik gebruik geen (hypoallergeen parfumvrije weetikhetwat) wasverzachter meer want ik ga gewoon over mijn nek :( Ik word er chagrijnig van.

Hebben meer dames hier zoveel last van? En hoelang duurde dit bij jullie? En tips please!!

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik had dat ook, werd pas weer normaal zo'n 4mnd na de bevalling. Ik heb dus heel lang de waterwipes gebruikt ipv billen doekjes.

Mijn voorheen favo wasverzachter kan ik nog steeds niet verdragen. Gebruik nu andere. Sterkte.

3. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Oeh dat is erg @KleineLai.. dat zelfs die lekkere dingen stinken :roflmao:. Ik heb alleen ervaring met stinkende supermarkten, vlees etc.
    Veel sterkte! Hopelijk ben je er snel van af!

4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik ben ruim zeven maanden geleden bevallen en heb er nog steeds last van. Ik heb nooit meer parfum gedragen en bijvoorbeeld ook al zestien maanden geen knoflook gegeten :roflmao: Sterkte!

5. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Ohhh vreselijk he! Heb ik dus ook, zooo vervelend!

Dit zijn bij mij overgeef triggers:
    (Vooral in de ochtend)

- wasmiddel (heb nu neutral gekocht)
    - vaatwasblokjes ( heb nu geurloze )
    - parfum ( vooral die van mensen in winkels of op straat )
    - sommige shampoo
    - haarspray
    - deo van mijn man ( hij heeft nu speciaal
    Voor mij andere gehaald )
    - geparfumeerde vuilniszakjes
    - handcreme
    - sommige schoonmaak middelen
    - billendoekjes met geur ( heb nu zonder geur)
    - zelfs Zwitsal geur trek ik nu even slecht

Bij mijn andere zwangerschappen was het met 20 weken zo’n beetje over.

sportmeisje vindt dit leuk.
  6. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Ik had het bij de eerste zwangerschap ook zo erg, bijna alles stonk inderdaad. Ik kwam er toen uiteindelijk achter dat ik de meeste geuren bij The Body shop nog wel ok vond ruiken. Die heb ik toen dus gekocht. Geen idee of het bij jou ook zo is, maar misschien het proberen waard? En sterkte, is echt heel vervelend! Bij mij werd het na 20 weken langzaam beter en was het uiteindelijk bijna helemaal weg. Bij jou komt het over een tijdje ook echt goed!

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.244
    28.259
    113
    Ik zet mijn hoop op de 20 weken dan :|

Vanmiddag gaan we de grote boodschappen doen. Wasmiddel nummer 4 uitzoeken :rolleyes:
    Iemand een ideetje? Ik ga over mijn nek van zoete geuren, dus ik heb liever citroen of 'ocean' dan bloemen of fruit oid. Parfrumvrij ruikt zoet dus dat werkt niet.

8. Jet2018

Jet2018 Niet meer actief

Ik heb ook iets tegen sterk geurend waspoeder, maar dat van de Aldi werkt voor mijn neus nog het beste. Zit amper geur aan.

Qua billendoekjes gebruik ik wasbaar. Ik heb een billiesbox met doekjes, maar je kunt evt. ook een hydrofiel of gewoon washandje gebruiken.
    Elke ochtend een paar nat maken, uitknijpen en in een afsluitbaar doosje bewaren. Ik vind het ideaal, alleen tijdens een zwangerschap doekjes voorspoelen voor ze de wasmachine in gaan is in jouw geval misschien ook niet zo prettig?

9. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.244
    28.259
    113
    Wasbaar is teveel moeite :p daar ga ik niet aan beginnen.

Geen Aldi in de buurt helaas :(

10. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Vreselijk he. Met mijn zoontje had ik t ook hele zwangrrschap, kon ook geen vlees ruiken/bakken/eten, tot een jaar erna.
    Nu heb ik t veel minder gelukkig.

En werkt t niet als je door je mond ademt terwijl je ermee bezig bent?

11. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik had dat ook zo erg bij mijn 2e zwangerschap.
    Heb tig keer nieuwe toetepoetsers gekocht omdat ik ze constant vond stinken.
    Mijn vriend moest van deo wisselen omdat ik echt niet tegen die geur kon.

Is pas over gegaan na de zwangerschap.

12. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.244
    28.259
    113
    Ik heb er vooral last van als ik er juist niet mee bezig ben. Ik zit bijvoorbeeld op de bank en word opeens zo misselijk, iets stinkt en ik ga op zoek.. Blijkt het mijn net gewassen tshirt te zijn *kots*. Of ik pak de tas in en ruik opeens de billendoekjes *kots*

Het is echt vervelend :(

13. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Oh ik heb dat bij de derde ook zo gehad.
    Zat ik in een restaurant me te ergeren aan al die parfum, was het me eigen parfum.
    Bij de eerste twee nooit gehad.
    Als mijn man op de badkamer deo op deed, lag ik te kokhalzen in de slaapkamer meters verder
    Kan nu naar vier jaar nog steeds kokhalzen als ik Ariël ruik.
    Voor de rest valt het nu wel weer mee!

14. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier ook alles stinkt. Tijdje terug zat ik op de bank kots misselijk van een bepaalde geur die ik niet kon plaatsen. Was het mijn shampoo had net m'n haren gewassen. Zelfs de geur van mijn kinderen is me regelmatig te veel. Douchgel, vlees, bloemkool, wasmiddel.. Zelfs als het buiten geregend heeft sta ik te kokhalzen van de geur. Vreselijk gek makend.

15. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.244
    28.259
    113
    Ik begrijp je helemaal. Ik heb het maar opgegeven met het wasmiddel. We hebben nu de 4e in huis en deze stinkt ook weer gigantisch :(

Deel Deze Pagina