Hersteloperatie sterilisatie man / cyclus plat bij mij!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Monatoetje30, 28 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje30

13 feb 2017
    23
    6
    3
    :)

Goedemorgen,
    Ik plaats dit berichtje hier omdat ik verder niets zie wat in de buurt komt.
    Ik ben nu samen met mijn vriend die 2 zoontjes heeft. Hij heeft zich 2 jaar geleden laten steriliseren.

Ik ben 29 en heb nog geen kindjes. Toch heb ik nu echt klapperende eierstokken hihi. Na lang nadenken hoe en wat en zelfs donoren besproken te hebben gaat mijn lieve vriend zich laten opereren.

Nu is mijn vraag of er mensen ervaringen mee hebben. Wij hebben ons oog laten vallen op het MST in Enschede omdat daar de kosten meevallen. Wij letten hiermee niet op het geld want een kindje is onbetaalbaar maar momenteel moeten wij even opletten. Hebben we straks ook meer om ons kindje alles te geven. MST vraagt €2195 inclusief nacontole. Ik hoor het graag!

Verder moet ik zelf 14 maart naar de gyn. Ik heb een flinke geschiedenis met 4 ICSI behandelingen omdat mijn ex man geen kinderen kon krijgen. Ik woog die tijd zelf 115 kilo en kreeg ook vaak te horen dat het bij mij ook plat lag door mijn overgewicht. Ik ben inmiddels 35 kilo kwijt en heb nog geen cyclus terug. Dit kan ook komen omdat ik dec 2015 een prikpil heb gehaald en dat duurde bij mij vroeger ook echt 2 jaar voordat het weer kwam echter heb ik hem nu maar 1x gehaald.
    Zijn er ook dames die daar ervaringen mee hebben? Zal toch haast denken met al die kilo's eraf en gezonder leven het zo een keer zal komen. Kan niet wachten tot 14 maart.

Bedankt lieve dames ;)

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.875
    2.875
    113
    Noord-Holland
    geen ervaring maar houd er rekening mee dat je niet nogmaals ivf vergoed zult krijgen mocht het die kant op gaan.

3. Monatoetje30

13 feb 2017
    23
    6
    3
    Naar ik weet is dat bij een nieuwe partner gewoon weer 3x....

4. Monatoetje30

13 feb 2017
    23
    6
    3
    Heb het opgezocht/gebeld.. 3 nieuwe pogingen bij een nieuwe partner en als het dan aan mij ligt word het vergoed. Omdat het in het verleden aan mijn ex partner lag en niks niet aan mij zeg maar.

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Zou je niet eerst zelf een cyclus terug willen eer je je man laat opereren?
    Ik weet niet hoelang het herstel van de operatie is?

Deel Deze Pagina