Ik heb wel eens gehoord dat verhoging de komst van je bevalling kan aangeven. Nu ben ik al een paar dagen niet lekker in de zin van knallende koppijn e.d. En omdat ik vanmorgen weer wakker werd met knallende koppijn, misselijkheid en erg warm voelde heb ik ff getempt. bleek 38.6 te hebben dus heb verhoging maar het is niet echt zorgwekkend ofzo. Kan dit misschien aangeven dat de bevalling elk moment begint? Hoop het wel ben vandaag 38 weken dus vind het een mooie tijd ook Overigens is mijn bloeddruk weer normaal, die is afgelopen maandag gecheckt en was 110/65 dus keurig. Heb de hele zwangerschap stipt 100 over 60 gehad dus hij is iets omhoog geschoten maar dat is normaal aan het einde van de zwangerschap zeiden ze. Bij wie was verhoging nog meer een teken van de bevalling?
Ik zou toch even de verloskundige bellen voor advies. Het kan zijn dat je bloeddruk toch te hoog is maar ook dat je een griepje krijgt. Rond deze termijn toch even aan de bel trekken! Ik heb nooit koorts (want dat is jouw temperatuur) gehad voor de bevallingen.
Ik heb geen antwoord op je vraag. Maar jouw temp is geen verhoging meer toch? Dat is al koorts dacht ik..
Ik ben sowieso warmbloedig. Heb als ik me normaal temp al 37,6 ofzo terwijl dat bij andere al verhoging is. Dus ik neem de temp niet zo heel nauw behalve dat hij 1 graad gestegen is dan normaal, ben alleen nog niet aan het bevallen. Wel aan de race dus miss is het gewoon een buikgriepje ofzo...
Bij koorts tijdens de bevalling ben je medisch toch? En ik denk dat ze 38.6 wel exht als koorts zien. Maar ik zou sowieso de verloskundige even bellen wat en of je hier wat mee moet....
Maar ik wil helemaal niet medisch zijn haha wil thuis bevallen! Voel me al een stuk beter vandaag dus komt vast goed! Voel de kleine nog goed bewegen dus die heeft het vast ook goed. En helaas nog steeds niet bevallen...
Temp = verloskundige bellen, beter voor niets dan te laat...misschien heb je infectie welke ook gevaarlijk voor je kindje is of iets anders. Tijdens mijn opleiding meegemaakt dat het niet goed afliep, ik wil je niet bang maken maar neem het zekere voor het onzekere
Nee ik wil ook niet medisch zijn maar ik wil nog minder dat mijn kindje een potentieel.risico loopt... bovendien wordt ook na je bevalling je temp gemeten en bij koorts is het hup naar ziekenhuis en kindje aan de antibiotica.