Na 2 spoedkeizersnedes werd mij aangeraden om - mocht er een derde komen - een geplande keizersnede te doen. Nou de derde komt eraan! Nu heb ik mijn eerdere keizersnedes in het AMC gehad. Ik vond de zorg daar erg goed en zou graag weer daar willen 'bevallen' van onze derde. Nu vroeg ik mij af of ze daar gentle sectio doen, maar kan het zo snel niet vinden. Voordat ik ze ga bellen, dacht ik: misschien heeft hier iemand ervaring met Gentle Sectio in het AMC. Of weet iemand dat ze dat daar wel/niet doen. Sowieso vind ik het interessant om jouw gentle sectio ervaringen te lezen (en in welk ziekenhuis). Vooral als je eerder met een normale/spoed keizersnede bevallen bent. Bedankt alvast!
Geen ervaring met gentle sectio,...maar omdat onze kleine man in stuit ligt heb ik al een en ander gelezen. Ik weet niet of het mag (anders haal ik het weer weg) maar zal een linkje plaatsen met lijst van ziekenhuizen die gentle sectio verrichten. Moeder en baby vriendelijke keizersnede gentle sectio | [Babyblog]
Ja hier ervaring mee.. 2 ks's gehad zonder en afgelopen april met gentle sectio oudste was spoed met 41wk en middelste gepland Ik kan het iedereen aanraden en het was een geweldige ervaring!! Mij is het niet gegeven om via de natuurlijke weg te bevallen en wilde dit keer dit wel meemaken... Nou voor mijn gevoel heeft t een wereld van verschil gegeven,vraag er gewoon naar in het ziekenhuis want nog niet overal doen ze dit