vraagje!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lisje86, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Hallo
    ik had een vraagje en misschien stom maar vroeg me dat af en misschien dat iemand van jullie er antwoord op hebben of kan ik het dan beter aan de huisarts vragen?
    mijn moeder is gestopt met de pil en 1mnd erna was ze zwanger van mij en bij mijn zusje hetzelfde was ze ook gestopt en maand erna zwanger van haar...

kan het bij mij dan ook zo snel gaan of maakt dat niet veel uit?

Groetjes Dimmel

2. Niet meer actief

als jij haar vruchtbaarheid hebt geerft wel ja.
    Maar mijn moeder net zo en nu 13 rondes later nog steeds geen zwangerschap hoor dusj a, zegt niks helaas..

Succes meid met zwanger worden!

Dikke kus Swiggy

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi, daar ben ik ook wel benieuwd naar, want bij mijn moeder en zus was dat ook precies het geval..

Maar ik ben toch alvast eerder gestopt met de pil, dus ik kan dat niet meer testen :D

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @swiggy ok thnx durfde het eigenlijk niet te vragen maar anders bleef ik ermee lopen dusss vandaar

5. Niet meer actief

ja pfffff ik begrijp je heus wel meid!
    ik had ook de hoop dat het bij mij snel zou gaan ...
    maar na een aantal maandes nog steeds niks dus ja hopelijk bij jou wel hoor!

Liefs Swiggy

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Voor jou hoop ik dat het erfelijk is, voor mij niet, mijn ouders hebben er 4 jaar over gedaan om mij te krijgen!

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik hoop niet dat ik het van mijn moeder heb geerft :( 13 jaar heeft ze erover gedaan om mij te krijgen (2 miskramen gehad)

8. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    oh das allemaal niet zo leuk om te horen maar ik hoop dan toch dat ik dat heb geerfd en niet mijn zusje haha..

@swiggy nou ik hoop ook maar ik zie wel wil er niet al teveel mee bezig zijn anders duurt alles veel te lang enzo

9. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    nou,kan het me niet voorstellen dat het erfelijk is!Mijn moeder was beide keren na 1 maand zwanger en ik zit nu in ronde tien!en ik heb een miskraam gehad in ronde 9.(en mijn moeder niet)

liefs

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    dan zal ik maar afwachten!

maar bij ons in de familie is eigenlijk iedereen snel zwanger geworden dus daarom dat ik die vraag ook stelde

11. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik had ook gehoopt dat het erfelijk zou zijn...
    Maar zit ondertussen ook in ronde 13...
    Heb wel dezelfde cycluslengte als mijn moeder (25/26 dagen)
    Maar het hoeft natuurlijk niet aan jou te liggen dat het zo lang duurt he... kan best dat de zwemmers van je partner niet goed (genoeg) zijn...

Wat ik dus aan 1 kant bij ons wel vrees...
    Mijn vriend is aan z'n 'zakie' geopereerd toen hij 12 was (weet niet precies meer wat er loos was), maar toen hebben ze gezegd dat het geen effect zou hebben op zijn vruchtbaarheid (nee, tuurlijk, een jochie van 12 boeit dat ook nog helemaal niet.. duh!)...
    Maar wij beginnen daar nu dus wel over te twijfelen... :(

12. Niet meer actief

hoi meiden bij ons in de familie is het ook heel snel gegaan.
    mijn moeder was binnen 9 maanden al zwanger van mijn zus en toen een jaar en 9 maander van mij.

ik hoop dat ik zelf ook snel weer zwanger raak.
    afwachten.

groetjes missie

13. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Hmz.. ik zat een beetje te slapen geloof ik...

Maar ik bedoelde dus, dat als het langer duurt, hoeft het niet perse aan jou te liggen.. :(

:)

14. Niet meer actief

Als ik op m'n ouders had geleken was ik nu bijna aan het bevallen :confused:

Als de situatie op die van m'n schoonouders lijkt doe ik vanaf nu nog 3 jaar erover.
    Niet echt een leuk vooruitzicht :(

15. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    nee ok dan weet ik ben blij dat ik veel reactie's krijg anders ging ik me er teveel op instellen

Deel Deze Pagina