Ik heb ze wel gewoon laten zetten, volgens de kapper kon het geen kwaad en zij had het ook gewoon tijdens haar zwangerschappen gedaan.
Ik las dit namelijk ergens: Hrm... ik dacht bel tijdens het beluurtje toch de verloskundige even. Antwoord was eigenlijk niet wat ik had gehoopt. 'Daar zijn de meningen erg over verdeeld, als het niet echt noodzakelijk is dan zou ik het voor de zekerheid niet doen'. Ze zei ook dat die waterstofperoxide wel een vluchtige giftige stof is, dus als je het inademt het schadelijk kan zijn maar ook heel erg snel weer vervlogen is.
Nou bij mijn eerste zwangerschap heb ik een aantal keer me haar helemaal blond laten verven en niks aan de hand. Deze zwangerschap heb ik het al een aantal keer donker laten verven en ook niks aan de hand. Dit soort dingetjes vind ik altijd van die ver gezocht dingen. Maar goed je moet doen waar jij je goed bij voeld.
laat ik inderdaad beginnen met je moet doen waar je je goed bij voelt. maar laat ik het zo zeggen ik ben zelf kapster en nu 19 weken zwanger en verloskundige heeft niet tegen me gezegt dat ik niet meer mocht verven vanwege de lucht of zo. en er word ook altijd geverft en goed ventilerende ruimte als de lucht zo slecht was moest iedere kapper die zwanger is meteen stoppen met werken zou toch te gek voor woorden zijn