Ben vanochtend ineens helder bloed verloren... paar wcpapiertjes vol, maar nu is het weer zo goed als weg. Wel heb ik ineens totaal geen gespannen borsten meer, het enige symptoom wat ik tot nu toe had... Ik denk dat dit ongeveer de periode is waarin ik normaal gesproken ongesteld had moeten worden. Heeft 1 van jullie misschien enig idee wat de kansen nog zijn dat het toch goed is? Zelf heb ik er niet zoveel vertrouwen in, maar ik wil toch ook niet helemaal geloven dat het echt over is... Alvast bedankt! Groetjes Nann
hoi Nann, als je helderrood bloedverlies hebt, zonder krampen, heb je 50 % kans dat het goed blijft gaan. Pas als je stolsels verliest en weefsel gepaard met krampen, dan wordt het een miskraam. Je zult dus moeten afwachten hoe het verder gaat. Als het bloedverlies nu is gestopt is dat een gunstig teken. Sterkte in deze onzekere tijd. Mirjam
Hoi Mirjam, Bedankt voor je antwoorden! Heb gister een echo gehad en alles zag er goed uit, ben twee dagen verder dan verwacht. Alleen heb ik nog twee vragen. Volgens de VK heeft de bloeding niks te maken met het feit dat dit normaalgesproken de periode zou zijn dat ik ongesteld had moeten worden, terwijl ik op internet lees dat dit wel degelijk kan. Weet jij hoe dit zit? Ook heb ik het hartje zien kloppen, hartstikke gaaf natuurlijk!! Er was alleen geen geluid bij, omdat de VK zei dat dit nog te vroeg was. nu lees ik hier en daar dat dit met 7,4 wk wel mogelijk moet zijn...? Alvast hartstikke bedankt!! Groetjes Nann
hoi Nann, fijn dat het in orde is! Volgens mij ligt het aan het echo-apparaat dat je nog geen hartje hebt gehoord. Met de doptone kun je nu nog geen hartje horen, maar als er op het echo-apparaat een geluidsmodule zit, dan had ze het kunnen laten horen. Er is geen verklaring voor het feit dat je soms wat bloed verliest als je zwanger bent, rond het moment van je verwachte menstruatie. Toch zien we dat dat vaker gebeurt. Waarom weet dus (tot nu toe) nog niemand. Mirjam