verlies al heel de nacht slijm en beetje bloed is dit nu het begin?

Discussie in 'De bevalling' gestart door lenka, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet er worden hier zo veel topicks over geopend maar toch.
    Zoals mijn titel het al zegt verlies ik nu al heel de nacht slijm en bloed en ook wel wat vocht, alhoewel ik niet het idee heb dat mijn water gebroken is.
    Weeën heb ik niet denk ik, allez in mijn buik voel ik niet veel wel erge rugpijn.
    ben voor morgen uitgerekend.
    Moet ik wachten tot ik weeën heb voor ik naar het ziekenhuis vertrek of zal ik toch maar gaan vanwege dat bloed/slijmverlies?
    Heb ook het gevoel alsof ik steeds naar "de grote toilet" moet.

2. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Geen ervaring mee verder. Maar waarom bel je je verloskundige niet eerst even? Misschien kan zij even langskomen of je geruststellen?

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Slijm met wat bloed zal waarschijnlijk je slijmprop zijn, maar het verliezen ervan zegt nog helemaal niets helaas. Ik ben 'm sinds donderdag aan het verliezen en flinke stukken ook, maar op wat harde buiken en rugpijn na gebeurt er verder nog niets.
    Als je je zorgen maakt zou ik even bellen.

4. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Klinkt als stukjes van de slijmprop die loslaten. Ik verloor vlak voor mijn bevalling ook vaak slijm en vocht en ik heb op een gegeven moment de VK gebeld om te dubbelchecken of dit geen gebroken vliezen konden zijn. Ze vertelde me dat het stukjes van de slijmprop waren. Ze gaf ook aan dat dit nog niet meteen inhield dat de bevalling heel snel zou beginnen.
    Ik had nog niet opgehangen, en verloor volgens mij de rest van de slijmprop: heeeeel veel slijm en bloed en kreeg meteen flinke weeen.

Als je er niet gerust op bent, dan gewoon de VK bellen, hoor! (maar ik denk dat het niets is om je zorgen over te hoeven maken)

Succes straks met de bevalling!
    Marla

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

bij mij was het het begin, ik had er ook rugpijn bij. ik zou je vlos zeker even bellen.

overigens ben ik op de uitgerekende datum bevallen, misschien doe jij dat ook wel! :D

6. Alita

Alita Niet meer actief

is volgens mij je slijmprop....zolang er geen weeën zijn of je geen vruchtwater verliest, kun je checken door op je vuist te blaze en kijken of je wat verliest, kun je beter gewoon afwachten...

Succes dames!!

7. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was idd het begin van de bevalling.
    Met trots stel ik jullie voor Lennert, geboren om 18.30u. Hij weegt 2.590 kg en is 46cm groot

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Gefeliciteerd meid

9. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Gefeliciteerd!!!

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

zie je wel! en op je uitgerekende datum he?

gefeliciteerd! :)

11. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Gefeliciteerd! Geniet ervan....

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227