hoi, ik zie dat er de laatste weken/maand wat wittig prut echt op m'n tepels zit. een soort opgedroogde melk/talgkliertjes lijkt het wel. na het douchen kan ik het er met m'n nagel zo afkrabben. het zit er echt een beetje in/tussen. dus niet een kwestie van even wegvegen, maar echt een beetje wegkrabbelen. m'n tepel zelf is dus ook niet glad, meer een soort maanoppervlak is dit herkenbaar?
uhmmm jah je gaat al lacteren... ik zou als ik jou was alvast van die koffietepelpads halen voordat je dadelijk met natte vlekken loopt
Heel herkenbaar, witte puntjes/bolletjes en maanachtige tepels!!! Ik heb het ook, denk dat het gedroogde lekkage is
hihi, ja klinkt vies. Ja, puntjes/bolletjes ja!!! maar dacht al dat het wat melkachtigs moest zijn. vrij logisch als je zwanger bent. Ik hou het in de gaten, twee stippen in m'n shirt is nou ook niet echt de bedoeling.
ik wel gatsie al die prut op je kleren als ik in de ochtend wakker werd zat heel me nachtjapon vastgeplakt haha
Haha hier ook al weken last ervan. Gelukkig alleen snachts, en ja mn pyama ziet er niet uit sochtends
Haha wist ook niet zo goed hoe ik het moest omschrijven maar "prut" komt toch het meest in de richting haha Hier dus ook last van
Zo extreem heb ik het niet... Wel heb ik op mn tepelsoms een raar ruw gelig iets zitten wat ik er af kan krabben. Denk een heeeeel klein beetje melk dan ofzo?!
Had ik ook! Verder deed t helemaal niets...geprobeerd bv te geven, gekolft, aangelegd, er kwam geen druppel uit...tot dag 12 ongeveer na de bevalling, opeens kwam de melk eruit gelopen, aan 1 kant. Maar beeb hoefde niet meer ....wil alleen de fles. Heb ook nooit stuwing of pijn eraan gehad..ze zijn ook niets gegroeid, hoogiut wat voller.
hier al sinds 20weken last van! melk+prut dus extra kleverig :s lang leve de watten-pads!!! s geheel normaal en s ter bescherming van je tepels zodat ze nadien niet gaan kloven enzo
haha ik heb t ook al zo'n 2wk... gelukkig nog niet zo erg dat mn kleren vast zitten wel al voor de zekerheid 'tietpads' gekocht =)