Misschien een beetje rare vraag maar wie weet hoeveel % aan btw de mobiele providers rekenen Ik zit zelf bij KPN en die rekent 19% Ben benieuwd of er goedkopere providers zijn. Had al op de sites gekeken maar kon het niet echt vinden Hoop dat jullie mij kunnen helpen misschien,zodat ik misschien kan overstappen. Of hangt het ook nog af aan wat voor abbo je hebt?
en er zijn wel goedkopere providers, maar je moet niet op basis van btw gaan vergelijken, want dat heeft weinig zin. Echt de belminuten in je abbo (en wat er buiten valt), het starttarief, het sms tarief, mms tarief, kosten in buitenland, en dan het vaste abbo (als je dat er tussen kan vinden) daar moet je op vergelijken.
Ah ok,dan hangt het dus van de abbo af? Mijn man heeft bijv een sim only van 7,50 daar komt dan een btw over van 19% dan staat er 6,30 totaal in euro dan 1,20 dus heel laag. Nou dan moet ik dus gaan vergelijk gaan waar ik het beste uit ben dan evt. Thnx iig voor je berichtje!
Je betaalt in NL gewoon op alle non-food producten 19%, dus gewoon het totaal bedrag vergelijken en niet eens naar de btw kijken
Waarschijnlijk bedoel je t goed maar schrijf je t fout op In dit geval is dus t netto/excl btw bedrag 6.30 dan komt er 19% btw op, dat is die 1.20 Daardoor wordt het bruto/incl btw bedrag dus EUR 7.50 Gewoon alleen naar die 7.50 kijken dus.
Ja ik ben niet goed in die dingen opschrijven I'm Sorry Dank je!! Weet iemand dan misschien welke provider het goedkoopst is? Ik heb nu kpn dan en gebruik de 100 en heb dan erbij 1000 smsjes. Wil zelf ook wel speuren hoor maar denk misschien kan iemand het zo uit de mouw schudden!