Het is dat ik een zoontje heb, maar anders Nee, ik vind het 3x niets, echt onzin.... Wat vinden jullie ervan? Pruik voor baby's - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] En hier zijn ze te koop Baby Bangs! | BabyBangHeadBand.com
Wat een onzin dit zeg! Hoe bedoel je te ijdel? Vind het echt belachelijk dat zelfs baby's aan de hoge eisen gesteld worden van ijdelheid!
Wat vreselijk!! Hoe verzinnen ze het..Bah! Lijkt me voor die kindjes toch ook niet lekker zitten de hele dag zo'n vieze pruik op..
Aaaaaaaach erg schattig... maar totaal overbodig! dathaar komt vanzelf wel! Beetje raar ook...denk dat het niet blijft zitten! hihi! Maar goed...mijn ventje heeft nu al ietsjes meer haar dan zn vader dus dat zal wel goed komen...gelukkig is het een jongen...anders moest hij dalijk ook een pruik! Hahaha!
mijn dochter is met zon kop haar geboren haha dus heb het nooit nodig gehad. vind het wel geinig maar zou hem nooit kopen. een kind moet kind zijn en vind het wel een beetje belachelijk om een kind een pruik op te zetten. mijn zoon had ook best veel haar maar heeft nu enkel nog stekeltjes haha. kunt wel het verschil zien hier kwa groei wat betreft jongen/meisje
vind het echt verschrikkelijk! echt zielig, mijn dochter is ook nog vrij kaal en ze zeggen ook wel eens oh wat een leuk jochie! maar dat zou ik haar echt NOOIT aandoen
Het is dat dochter inmiddels lange haartjes heeft anders had ik er eentje besteld Eh ze zijn er voor als je babydochter voor jongen wordt aangezien. Nou pas was er hier een topic over en werden compleet rose aangekleede meisjs voor jongen aangezien. Vraag me af of het wel helpt. Mensen kijken niet of maar half. En ik vind het meisje er op de site niet echt heel veel mooier door geworden eigenlijk....
Ik vind dit echt erg! Je legt ook echt gelijk een druk op zo'n kind! Wordt zo'n meisje 16 ofzo en kijkt eens in haar babyboek en krijgt te horen dat ze een pruik op moest, het enige wat die meiden dan horen is dat hun ouders hun eigenlijk lelijk vonden, volgens mij krijg je daar echt een complex van! Dat kun je echt gewoon niet doen!
Dat meen je toch niet, echt weer Amerikaans. Bovendien ben ik misschien een uitzondering, maar ik vind zo'n kaal koppie juist zo leuk baby-achtig!
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaa. Welke gek verzint zoiets? Dat moet toch jeuken als een gek? Zielig hoor. En trouwens, andersom is ook het geval. Mijn zoontje werd in het begin wel eens voor een meisje aangezien. Wat hebben ze daarvoor dan?
Precies. Waarom een kindje niet laten zoals het is?! Een baby is van zichzelf al mooi, haar of geen haar. Waarom daar nu al een accesoirepopje van maken? En ookal denkt iemand dat het een jongetje is? Dan is het toch iemand die je niet kent, dus wat maakt dat uit?!
Tja ach zolang als er van die mis verkiezingen zijn voor kinderen waarbij kinderen van nog geen 6 met make up en nagellak en glitter en glamour jurken en badmode waarin de meeste dames niet durven lopen moeten lopen en honderden dollars kunnen winnen. Vind ik dit helemaal niet vreemd Maar wel ONTZETTEND ziek als je dit nodig vind! Laat kinderen toch alsjeblieft kind zijn zonder al die onzin.
Dr was trouwens toch ook zo'n gerucht dat baby Suri van TomKat (Tom Cruise en Katie Holmes) op haar eerste foto een pruikje op zou hebben? http://defamer.gawker.com/204255/hollywood-trendwatch-suris-baby-wig-sensation-hits-uk