nou ja zeg snap er niets meer van

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nathalie1980, 19 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie1980

nathalie1980 Actief lid

8 feb 2006
    107
    0
    0
    callagent
    almere
    hoi hoi allemaal nou weer even een updat we waren gisteren in het ziekenhuis omdat ik met 37 weken ingeleid zou worden blijkt dat mevrouw in 1 week tijd even 350 gram is aangekomen dit geloof je toch niet nu word ik dus weer niet ingeleid omdat ze in een keer een groeispurt aan het maken is hoe bedoel je koppig kindje hihihi ik was heel blij om te horen dat ze het in een keer zo goed doet maar heb wel 4 dagen wakker gelegen omdat ik me zo druk maakte heel gek eerst zeg je nog nou donderdag of vrijdag moet ik bevallen en vervolgens moet je weer iedereen op de hoogte stellen dat we nu weer de weken mogen tellen dus nu moet ik maandag weer voor een controle er is me wel op het hart gedrukt dat als ze weer stopt met groeien dat ik dan wel ingeleid word maar voorlopig dus nog niet

grappig he

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He fijn Nathalie dat je kleine meid zelf toch nog bedacht dat ze beter wat groter kon worden!! Ik hoop dat ze nog effe blijft zitten en flink groeien gaat!!!

Karin

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Nou, ik hoop dat de groeispurt zich door zet en dat ze op een mooi geboortegewicht ter wereld mag komen. Houd je ons op de hoogte?

Deel Deze Pagina