We hebben een L-vormige woonkamer, in het kleinste deel van de L hebben we de speelhoek van onze jongens gemaakt. Nu zit daar een lampaansluiting aan het plafond. Momenteel hangt daar een soort van plafonnière waar ik helemaal niet blij mee ben. Ik wil dus iets anders. Maar wat voor type lamp hang ik daar nu op? Kan een hangende lamp? Ik vind plaffonières al heel gauw truttig namelijk... (zal ook ff kijken of ik een foto kan uploaden van de lamp die er nu hangt...)
In het kader van show (een deel van) je woonkamer, hier het hele plaatje. Ben ook nog op zoek naar een kleur op de muur waar je nu het streepjesbehang ziet. Een jaar na verhuizing nog steeds werk in uitvoering maar volgende maand hopelijk eindelijk klaar! Dus mocht je daar nog suggesties voor hebben....
Of zoiets, is er in meer maten en ook in net brons en zilver . Deze hangt in onze woonkamer, in de zithoek, maar ook deze kan uiteraard ergens anders! Edit: hij is gedraaid, jammer, ff je hoofd draaien hihi.
Vind het model niet slecht maar te klein.... Mimime, waar heb je die lampen gekocht? Zoiets vind ik best wel leuk!
wij hebben dit in de woonkamer hangen geeft veel licht maar vind de lamp die je heb hangen ook leuk op foto lijkt weinig licht komt door de camera
Mimime, ontzettend bedankt voor de tip!! Die Rietveld heeft ook gewoon een Franse site, waarbij ze ook gewoon gratis leveren . Net even goed rondgekeken en ik ga voor die 'takkenlamp' (Woody heet 'ie..) in het medium en dan de bronskleur. Plafonnier 6800 | www.rietveld.fr Volgens mij gaat dat helemaal gaaf staan bij ons. We hebben vlakbij die lamp straks ook een gietijzeren open haard hangen dus dat gaat volgens mij een mooi geheel worden
Geen dank! En hij is erg gaaf vind ik hoor! Ben er hier ook heel erg blij mee! Ik had niet eens gezien dat je uit Frankrijk komt, wat een toeval dat ze een Franse afdeling hebben! Hij staat vast heel mooi!