las net een vraag van iemand die wat te doen zocht op die dag , maar bedenkt ik mij eens wat moeten wij dan doen.. wil wat leuks doen wij wonen namelijk hier al drie jaar en tot nu toe zijn we op die dag echt teleur gesteld geweest om dat er niets te doen was. weten jullie nog leuke dingen in Rotterdam om te doen die dag ?? tipsss tipsss zijn welkom xx
Koninginnedag in Rotterdam vind ik echt niet leuk. zit zo'n agressieve sfeer aan met al die me op het in de zijstraatjes. Wij gaan liever gewoon hier in capelle daar is vrijmarkt en kermis. het liefst gaan we altijd naar Amsterdam maar met 2 kleine kids vind ik dat nog ff niet te doen.
op de coolsingel heb je een grote markt... daar hebben we vroeger jaren gestaan, maar daar moet je ook maar net van houden.
Heb jaren in R'dam gewoond, maar tis idd saai, wij liepen altijd dan een rondje door het centrum, even een verse bara halen en dan hop het terras op!
Misschien op zuid?? Er is in oud-charlois ook een leuke markt. meestal met een muziektent, kinderkermis, kindervrijmarkt, jeugdbrandweer en heel veel kraampjes met "rommel".... En kraampjes met oude ambachten... Klompen maken, kaarsen maken en dat soort dingen, maar ik weet niet zeker of die er dit jaar ook staan.. Is op de Charloisse Kerksingel, rond de Oude Kerk, maar heeft niets met de kerk te maken. Maar dat ding staat er nou eenmaal.
hahah roodkapje nou tochhhh nou ik denk dat wij dan maar naar utrecht gaan of zo dan vonden we altijd leuk toen we daar woonde, de nacht markt
Rotterdam is zoooo saai .. toen ik daar nog woonde was het gelukkig zo dat er in onze wijk ( vreewijk ) nog wel eens wat werd georganiseerd dus dat was toendertijd wel gezellig .. Momenteel is daar ook geen bal meer aan .. Dit jaar ga ik gewoon lekker niets doen met Koningen dag, alleen als het lekker weer is ga ik denk ik lekker op het strand spelen met die kleine ( heb je een speeltuintje )
das ook wel een lekker en leuk idee voor mooi weer, gewoon het strand op en geen drukte. wij hebben besloten om even naar de moeder van mijn man te gaan in Breukelen wat daar in omgeving heb je nog lekker van die ouderwetse leuke rommel marktjes en kunnen weer een gezellig met zijn drieën eten. ( en ja ik heb geluk ik heb echt een toffe leuke schoon moeder