ja had ook een badje ik zou nie meer weten gewoon bij de dierenzaak geloof ik , was toen 11 jaar hihi
was het niet handig om je dat soort dingen af te vragen VOOR je de vogeltjes kocht? wat vind ej dochter er van inniddels?
hihi zit wel wat in maar ja bij n vogel denk je toch niet gelijk aan n bad of mandje ? hihi ik had trouwens zon badje die aan de buitenkant hing du met het deurtje open , jeejtje ik hoop dat je t snapt hihi maar ze kunnen er iig niet uitvliegen
mwah bijna alle vogeltejs willen wel in bad.. soms in zand, soms in water.. maar in bad willen ze wel maar ik doelde meer dat als je dan zo'n mooie url van een site over vogeltjes ehben.. dan zou dat er toch op moeten staan maarja.. beter een dag zonder badje dan vergeten dat er een bodem in de kooi moet of na een week besluiten dat het voer te duur is kan allemaal veel erger
ik heb vandaag een badje gehaald en een broedkooitje met nestjes spul! ze zijn gelijk in bad geweest! want in de winkel zit er ook geen badje in! dus ze hebben het nu al naar hun zin! nu kijken waar ze vanacht gaan slapen en of ze echt een nestje gaan bouwen! mijn dametje was helemaal verontwaardigd en enthousiast!