Weet iemand van jullie misschien waar je leuke herenspijkerbroeken koopt in wat grotere maten? Mijn man heeft 42/32 en we vinden het lastig om leuke en goed betaalbare broeken te vinden. Momenteel draagt hij ze van de C&A maar 'k vind de kwaliteit wat minder en 'k wil eigenlijk graag 1 of 2 nette spijkerbroeken voor hem erbij hebben. 60 euro is een beetje de max. wat we er aan uit willen geven.
Mijn man heeft ook een moeilijke maat (34/36 ipv de gebruikelijker 36/34 ) en ikzelf ben ook niet de makkelijkste.. Ennn....... Wij halen onze broeken bij de PABO! (Mijn moeder had een keer ogen als schoteltjes toen ze de erotiekcatalogus hier zag liggen whahaha, we hebben het haar maar even uitgelegd! ) De broekwn zijn van prima kwaliteit, niet duur en bovenal: de maat zit als gegoten! :-D Succes!
Haha k Heb ff op de site gekeken maar die broeken gaan tot mt 38. Meeste winkels nl. ook, sommigen tot 40, maar 42 dus niet. Bovenkleding is ook lastig, hij heeft 3XL.
vervelend! Misschien merken zoals pepejeans? maar die zijn wel duurder dan 60 euro! Mijn man heeft maat 32soms 33 en dan lengte maat 36 ook vervelend om aan te komen.
Oh, dat is dan inderdaad lastig ja! Mijn man heeft hetzelfde probleem dus, alleen dan met de lengtemaat en niet met de breedtemaat.. Ik dacht dat de PABO ook voor heren behoorlijk groot ging (heb zelf maat 46/48 van broeken en dat is daar geen probleem!) foutje van mij, sorry!
Heb ff gegoogeld maar het merk Lee heeft die maten dus mischien een winkel in de buurt die die broeken heeft of kan bestellen.Hier kan je ze online bestellen. http://www.jeansselling.nl/index.php?p= ... 3&ma_1=277 En mischien bij Neckerman of Bonprix ofzo? Mijn man is ruim 2 meter en heeft maar 36/38 sinds kort hebben we ondekt dat ze die maat bij jacks&jones hebben,mischien hebben ze het daar ook wel andersom.
Jack&Jones zagen we gisteren een hele leuke broek maar die gingen tot 38 geloof ik. Neckermann hebben we wel eens besteld ja, maar 'k vind de kwaliteit behoorlijk wat te wensen overlaten. We kijken wel ff rond en anders maar even sparen voor duurdere broeken.
Christiaan B Heeft leuke kleding, wel een beetje prijzig, maar zeer goede kwaliteit. Herenmode voor de grote en lange man. Winkels in Den Bosch, Haarlem en ik dacht ook in Nijmegen. www.christiaan-b.nl Mijn man slaagt daar altijd. Groetjes Yvonne.
Even een tip voor de vrouwen van lange, zeer slanke mannen: G-star. Mijn vriend heeft maat 32/38 (ruim 2 meter) en dan zit het eigenlijk nog ruim van boven, maar van G-star zijn er een paar modellen die lang vallen en een beetje baggy. In maat 32/36 past hij ze dan gewoon en ze zitten echt super en nog mega-hip ook. Ze zijn 90 euro, maar het geld dubbel en dwars waard.
Mijn vriend heeft maat 36/36 en heeft leuke spijkerbroeken van Gstar, Gsus, Esprit en Mexx. Maar volgens mij gaan de meeste merken tot deze maat of zelfs tot 34/34 ofzo, voor hem is het ook lastig om een goedzittende broek te krijgen.
Ik weet bijna zeker dat er ook zo'n soort winkel in Groningen (stad) is. Daar ben ik een keer geweest. Geen idee meer hoe die heet alleen...
State of Art is een heel goed merk voor mannen die wat forser zijn. Niet goedkoop, maar wel goede kwaliteit. Dus 60 euro red je niet. Je hebt dan tenminste wel een modieuze blouse, ipv een bungalowtent. Ook de spijkerbroeken zijn mooi van model.
ik lees even mee... Mijn vriend heeft maat 38/36 en wij vinden broeken kopen ook altijd een drama. Meestal heeft hij broeken van G-star en daarvan kun je ook niet uit alle modellen kiezen Wel duur maar ze zitten wel goed en mooi!
In groningen is idd zo'n winkel.. tall& nog iets Het is een speciale winkel voor afwijkende maten. Mijn man kocht daar altijd zijn broeken. Maar wij gaan nu juist bij de c&a kopen omdat ze daar goedkoper zijn. Ik vind het wel meevallen met de kwaliteit.