videovansint.nl leuk??

Discussion in 'De lounge' started by leetje, Nov 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leetje

leetje Actief lid

Jan 31, 2008
    374
    0
    16
    Hoi,

Ik zat te kijken naar Video van Sint - Een Persoonlijk Videobericht van Sinterklaas
    Heeft iemand hier dit al eens besteld, en wat zijn de ervaringen? Ik doe elk jaar iets speciaals voor mijn neefjes met sinterklaas omdat wij er (normaalgesproken) niet bij kunnen zijn. Ik vond dit wel een heel leuk idee, ook als verrassing voor de volwassenen, maar het is best prijzig dus ik vroeg me af of het t geld waard is...

2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    Hier dit jaar ook besteld. Weet dus nog niet hoe de kids reageren, maar ik heb al wel even gekeken, en vind het wel erg leuk.

3. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik heb hem ook besteld voor het eerst dit jaar. Heb hem al bekeken en is leuk gedaan!

Maar nu heb ik een zoontje die niet zo hyper van de sinterklaas is en er eigenlijk niet zo mee bezig is dus ik hoop dat die dvd hem wel kan boeien op pakjesavond...hahah! Het gaat hem meer om de cadeautjes ;)

Maar mijn zus heeft die dvd al voor het 2e jaar besteld en vind het een groot succes dus gewoon doen.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben 'm dit jaar voor het tweede jaar besteld, vorig jaar vonden ze het superleuk! Ik vind het echt een aanrader.

5. leetje

leetje Actief lid

Jan 31, 2008
    374
    0
    16
    #5 leetje, Nov 28, 2013
    Last edited by a moderator: Nov 28, 2013
    Nou...ik heb em besteld. Ik ben benieuwd!! Mocht iemand anders em nog willen bestellen, zouden jullie dit dan kunnen doen door deze link aan te klikken. Mochten er 3 mensen zijn die via de link bestellen dan krijg ik het aankoopbedrag terug, dus dat zou leuk zijn!

Link verwijderd

6. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

Feb 21, 2007
    1,923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ik heb m ook besteld...echt super leuk!...ik heb ook nog 1 iemand nodig om het aankoopbedrag terug te krijgen...dus als iemand mijn code wil?...stuur maar pbtje...dan ben ik je eeuwig
    dankbaar ;)

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

Jun 14, 2013
    5,350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    vorig jaar besteld ze vonden hem helemaal geweldig, met open monden gekeken, hoe wist sint nou alles enzo, nee was een hit, dus dit jaar weer besteld!

8. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
    Vorig jaar! Erg leuk.. Mijn kleine neefjes hebben er smakelijk om moeten lachen. Ze zijn marokkaans, en sinterklaas is niet zo goed in het uitspreken van niet-nederlandse namen. Dus hou daar rekening mee dat het bij moeilijke namen wellicht totaal verkeerd uitgesproken wordt.

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

2 jaar terug en duur jaar weer, echt geweldig!

10. De Zwarte Pieten van Clown Draakie doen het gratis! Goed, is wat korter dan deze film, maar ik vind 15 euro voor een filmpje echt veel te duur..

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vraag me af of de kwaliteit hetzelfde is. Bij de video van sint krijg je een dvd met envelop waarin je hem kan opsturen of door de brievenbus kan gooien. Daarnaast zijn het de bekende pieten van de tv met een leuk verhaal.

12. Lady Mary

Lady Mary Lid

Nov 15, 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er ook een besteld. Voor het eerst dit jaar. Hij kwam van de week binnen. Gisterenavond even gekeken en ik denk dat mijn kinderen het wel erg leuk zullen vinden.

Mocht je toevallig punten sparen met tijdschriften bij voordeelsparen.nl dan kun je een kortingscode bestellen. Heb ik gedaan. Scheelt toch weer 5 euro.

13. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,032
    1,853
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind het tegenvallen.
    Het verhaal van dvd slaat nergens op en snap de hele bedoeling van Jan Smit erbij ook niet.
    Daarnaast klopt het geluid en het bewegen van de lippen ook niet.

Dus voor mij eens maar nooit weer.

14. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Hier lopen de stemmen en de monden gewoon goed hoor en tja het verhaal op zich slaat misschien nergens op maar voor die kids vind ik het geweldig :D

Je kan hem trouwens ook '' gratis '' bestellen met je kruidvat punten hoorde ik.

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik vind het duur 15euro. Voor 15 euro meer komen hier op 5 december een hele leuke sint met pieten!

Share This Page