Grrr, ik krijg mn telefoon niet met mn laptop verbonden

Discussie in 'De lounge' gestart door Salsera, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Sinds gisteren probeer ik filmpjes van mn telefoon over te zetten naar mn laptop en het lukt gewoon niet, begin nu best wel chagrijnig ervan te worden. Het is me een paar maanden geleden wel gelukt om muziek vanaf mn laptop op mn telefoon te krijgen, maar op een of andere manier wordt mn telefoon nu niet herkend als ik hem met USB aansluit op mn laptop. Ik kan nu dus niks overzetten en dat is erg vervelend.

Telefoon is een HTC desire S, laptop een Sony Vaio. Het verbindingssnoertjes is wel in orde, want mn telefoon laad nu wel op aan de laptop. Ik heb mn instellingen voor overdragen naar de pc gewijzigd van 'alleen opladen' in 'diskdrive'.

Wie weet waar het aan zou kunnen liggen en kan me wat tips geven?

2. Ik heb dropbox gedownload. Zowel op mijn telefoon als op mijn laptop. Op beide inloggen natuurlijk.

Hij zet nu alles automatisch over via Wifi. Gebruik nooit geen kabeltjes meer. Alle foto's en filmpjes zitten in mijn dropbox, ook op mijn pc.

3. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik heb dat ook met mijn samsung! Zo vervelend. Mijn laptop ziet um gewoon niet.

4. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik heb het ook al een paar keer gehad. Heb mijn telefoon opnieuw aangezet en toen lukte het wel.

5. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb wel dropbox op mn laptop, maar die is vol. Voor meer opslagruimte zou ik moeten gaan betalen en dat vind ik eigenlijk zonde, gezien alles ook op google ofzo staat opgeslagen.

Maar het stomme is dat het enige tijd geleden wel gewoon gelukt is om ze met elkaar te verbinden, dus ik weet ook niet waar het nu misgaat. Foto's ed mail ik altijd gewoon naar mezelf, maar de filmpjes zijn te groot :(

6. MissD

MissD Actief lid

2 jan 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik moest bij mijn htc altijd op de telefoon aangeven welke verbinding ik met de pc wilde maken. Moest dan altijd zelf aanvinken dat ik een usb verbinding wilde om gegevens over te dragen. Deze vraag kwam altijd zodra ik het usb snoertje in de pc deed. Miss is dat bij jou ook zo??

7. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Heb je ook " Kies Air" op je telefoon staan?

8. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Ik krijg geen vraag als ik mn usb in de laptop steek, terwijl ik dat wel heb aangevinkt op mn telefoon. Ik heb verschillende verbindingen geprobeerd, maar alleen opladen werkt.

Enne... 'Kies air' :( Nog nooit van gehoord :)

9. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Oke, Haha, misschien heeft alleen samsung dat.. :)

Deel Deze Pagina