Vol: bikini of tankini?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama1978, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier nog wat kilo's eraf voor de vakantie (ik hoop nog 5 voor mijn vakantie te halen ;)) en dan ga ik een bikini kopen. In een badpak voel ik me oud en degelijk, dus ik ga eind augustus nog op zoek naar een bikini (hopelijk hebben ze die dan nog....:D) Ik zou gewoon aandoen waar jij je prettig bij voelt, maar ja er waren er al een hoop voor me die hetzelfde hebben gezegd ;).

2. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Je hebt tegenwoordig trouwens heel veel hippe, niet moederige badpakken vind ik. Een tankini is ook leuk, maar dat topje kruipt weer zo lekker naar boven vind ik. Loop je daar weer de hele tijd aan te sjorren;).

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb ze allebei. Als ik niet lekker in mijn vel zit dan draag ik een tankini, als ik wel goed in mijn vel zit draag ik een bikini.

4. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha, een boerkini is ook wel een goeie ja! :) Ik denk dat het toch een tankini wordt, haha, ik ben dus niet de enige die zich niet op zijn gemak voelt met dat na-de-zwangerschap-flubber-buikje! Ik denk idd dat ik me in een tankini het lekkerst voel. Morgen maar even op stap.

5. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Zelf zou ik voor een bikini gaan. Ik vind het zelf niet mooi als iemand een tankini aan heeft en onder het topje flubbert dan nog een buik, dan liever blote buik.
    Maar zoals anderen ook al zeiden, je moet doen waar jij je het lekkerst in voelt!

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb een tankini van sapph, dat topje is best lang dus komt echt tot over mn broekje. Maar soms voel ik me ineens super goed en heb ik zoiets van pfff, wat maakt mij mn zebravelletje uit, en dan loop ik in bikini.

Gewoon doen waar je je goed bij voelt!!

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ikzelf ga voor een tankini, maar dat moet je helemaal zelf weten meid! als jij je lekker voelt in bikini moet je dat doen

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik zou zeggen tankini.. Vanmorgen in het zwembad waren 2 meisje van een jaar of 18 in bikini.. met maatje 48-50.. Zag er niet zo charmant uit..:$

9. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik had net na de bevalling een badpak gekocht. Maar dat is echt om baantjes te trekken en dan is een badpak juist wel het prettigst.
    Nu ga ik van de zomer met mijn zoontje op vakantie en heb ik een tankini gekocht, ik heb best wel last van striemen en die kan ik zo toch een beetje bedekken.

10. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

dat je het vraagt op een forum, zegt toch eigenlijk wel al dat jij je het prettigst gaat voelen in een tankini..
    ik zou gewoon een bikini aan doen eigenlijk.. je wilt je buik toch ook lekker bruin hebben of niet dan?;)

Deel Deze Pagina