hoi dames, ik heb nu al enkele dagen een soort lichtelijk zeurend gevoel in de buik / bij de baarmoeder, nu moet ik nog geheel niet ongi worden. hebben jullie hier ervaring mee? ik heb wel eens twee daagjes buikpijn na mijn ovulatie maar die is ook al lang geweest.( Vorige week dinsdag woensdag ) xxxjes kwaaltjes van de dag 1 : gevoelige tepels 2 : vergeet achtig 3 : onhandig zijn 4 : buik pijntje 5 : vlagen van moeheid
Ik had precies een week na mijn eisprong een zeurderig, trekkend en een kramp gevoel in mijn liezen en baarmoeder......vooral s avonds in bed voelde ik het heel goed....En ik bleek wel zwanger te zijn Dus wie weet!! Succes!!
Ow dat heb ik ook. het begint net eigenlijk pas. nu voel ik het wat lager idd in de richtting van liezen. Is een borrelende buik ook iets wat je opgevallen was? Zit nu op dag 9 dpo. dus nog 5 dagen. Groetjes Pina
Ik had een week ( dag 7 en 8 ) na eisprong een "raar" gevoel..... 2 avonden in bed trekkerig gevoel onder in liezen en baarmoeder en dacht ook dat ik heel verkouden ging worden.....loopneus en steeds niezen, zere keel, maar dat was dag later weer helemaal weg....Had steeds hoofdpijn, en ik moest er snachts uit om te plassen en dat heb ik echt nooit, behalve dus als ik zwanger ben........Last van branderige ogen...allemaal hele rare dingen. En mijn tepels waren al snel heel gevoelig. Toen ik heb op dag 10 na eisprong test gedaan en die was positief, wel heel vaag maar wel goed te zien....zie fotoalbum. Een borrelende buik kan ik mij niet meer herinneren...ik had juist vaak een borrelende buik als ik ongi moest worden...had dan altijd een beetje diarree.....
hey ja ik zag het ik zat vanochtend met het idee om te gaan testen, heb ze al klaar liggen voor gebruik. ik heb het ook inderdaad avonds meer buikpijntjes dan bijvoorbeeld in de ochtend.. en ben ook kwakkelig kwa gezondheid de laatste week en zeer onhandig , heb mij verbrand aan de strijkijzer en ben door mijn rug heen gedaan en heeft mijn man gepind voor boodschappen waar ik bij sta ,, sta ik nog geen 10 minuten later zelf geld te pinnen voor boodschappen. een kip zonder kop dus hahahah. misschien durf ik morgen te alvast te testen, ik durf het niet zo meer ,, vorige keer was hij positief maar werd toen op 4 en halve week ongesteld. xxxjes
Ik had 5 dagen na TP duidelijk de innestelling gevoeld, ik herkende het van de vorige keer. Tintelingen en steekjes echt in mijn baarmoeder. Ik kreeg vanaf dat moment ongeveer vreselijk pijnlijke borsten en wist ik dat ik zwanger ben. Verder, op lichte misselijkheidsvlagen, nergens last van hoor!!
Hetzelfde heb ik nu ook al 1,5 week, voelt anders dan ongi worden en mijn buik is ook opgezet. Ook praat ik warrig en heb ik zowat elke nacht een nachtmerrie!:x Weet ook niet wat mijn nod moet zijn, want heb sinds kort de Mirena laten verwijderen..