Super raar. Gister kwam er wat doorzichtig waterig vocht uit mijn linker tepel en met drukken ook echt wit spul uit zowel links als rechts. Vorige week dinsdag was de eisprong. Mijn borsten zijn sinds gister ook erg gevoelig maar goed, dat heb ik wel vaker maar dit heb ik nog nooit gehad. Kan dit iets met een zwangerschap te maken hebben? Lijkt me wel heel vroeg om zoiets al te hebben. Kan op internet niet echt iets vinden over dat dit al mogelijk is bij eventuele zwangerschap al zo vroeg.. maar ga nu toch hopen natuurlijk. Dinsdag pas word ik ongesteld (hoop van niet ofc) maar herkennen meer vrouwen dit?
Nee lijkt me eerder te maken hebben met gewone hormonale schommelingen in je cyclus. lekkende borsten had ik zelf pas in de tweede helft vd zwangerschap.
Heb er zelf ook last van. Al was het wel jaar gelden voor het laatst sinds borstvergroting. die lekte t hele jaar door toen der tijd.
Ik heb het wel eens gehad zeker na de eerste. Maar dat had bij mij inderdaad met hormoonwisselingen te maken zoals @Sophie2019 zegt. Bij de zwangerschappen had ik het juist helemaal niet. Laatste zwangerschap gaf ik zelfs nog borstvoeding. Die liep onwijs terug eerste weken. Pas daarna weer wat beter. Je zou best zwanger kunnen zijn natuurlijk. Maar denk niet dat dit daarvan komt.