vol gevoel in mijn buik...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SandraK, 6 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Dat volle gevoel heb ik ook! Echt verschrikkelijk. Maar nu na 15 dagen overtijd test ik (afgelopen donderdag voor het laatst) nog steeds negatief. Dus denk dat bij mij geen zwangerschaps kwaaltje is... :rolleyes: . Morgenochtend maar weer eens testen... :(

2. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hallo !
    Ik heb echt nog steeds last van mijn buik, steekjes links rechts onder en boven, af en toe nog last van mijn borsten en jeuk aan mijn tepels.. Misselijk, en volgens mij ruik ik ook alles sterker, hongergevoel en soms zo'n opgeblazen gevoel :S ik heb echt zo een gevoel dat ik zwanger ben, maar op sommige momenten denk ik, jeetje ik vind het steeds leuker, dalijk is het niet eens zo en dan is het een teleurstelling :( . Maar nu heb ik ook pijn linksonder tijdens het vrijen , en daarna weer wat buikpijn (onderbuik) herkent iemand dit ? En oh ja ik heb ook af en toe ineens "witte vloed" ( zeg maar ;) )

gr. lellebel

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    het zou zomaar kunnen....

4. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik heb sinds donderdag het gevoel alsof er vlinders in mijn buik zitten (met vlagen).

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Het volle gevoel is iets minder geworden. Heb nu wel al een paar dagen echt zere tepels, maar mijn borsten zelf zijn pijnloos en heel erg zacht en soepel. Ik zit nu een week voor mijn ongi, meestal gaan mijn borsten tegen die tijd wel pijn doen....maar nu niet dus.
    Maar ja, of het deze maand raak is, ik weet het niet hoor. Ik dacht mijn eisprong gehad te hebben op dag 13, maar toen kreeg ik ineens krampen en slijm op dag 15... Dus misschien kwam de eisprong toen wel. Helaas hebben we de avond daarvoor niet geklust, maar de avond daar weer voor wel...Ook nog op de dag van de eisprong, maar waarschijnlijk wel te laat. Nu maar hopen dat die ene avond goed genoeg is geweest...
    Heb er wel spijt van dat ik de avond ervoor heb overgeslagen, maar ja...het was ook zo onwijs warm.... :rolleyes:

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Spannend meiden, veel suc6 allemaal!!!

7. gijs

gijs Lid

10 jul 2006
    74
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hai Sandra,

Vandaag heb ik een ovulatietest gedaan en die was zeer positief, JIPPIE.
    Al wat dagen aan het klussen geweest en vandaag de hele dag hetzelfde gevoel wat jij ook hebt, heel vaag, ik dacht aan een eisprong gevoel maar dat voel ik nooit, tenminste ben ik me niet van bewust geweest en ik dacht dat het mijn darmen zouden zijn. ???????????????? Ik weet het niet misschien is het ook wel een gevoel van bevruchting?? Ik hoop natuurlijk het laatste. Duimen dan maar. Hoe gaat het nu met je heb je al een test gedaan?
    Groetjes Gijs

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Als je net je eitje hebt gehad kan het bijna nog geen bevruchting zijn. Ik begin zo langzamerhand te denken dat mijn eitje erg laat was en ik dat dus heb gevoeld.
    Maar ja...nog 8 dagen en dan zal ik het weten... ;)

9. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    En die 8 dagen duren een eeuwigheid he. Gisterenochtend 3 dagen voor nod getest... negatief natuurlijk. Heb wel allemaal rare kwaaltjes die ik normaal niet heb. Normaal is geduld 1 van mijn goede deugden..... maar nu even niet :)

10. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal, ik heb weer zo'n vol gevoel, het was effe 1 dagje over ! Maarvanmorgen weer misselijk en m'n darmen zijn overstuur! En voel me gewoon zwanger.. zo gek, jammer dat je niet eerder kan testen want ben zo nieuwschierig! Maar anders is het weg gegooid geld steeds nieuwe testen halen (en wie weet word ik wel gewoon ongie :/ )
    En heb er HOOFDPIJN bij ! Maar goed, als het echt zo is heb ik het er voor over..

Groetjes, Mirella

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Oh Mirella, wat spannend!!!!! :D
    Hier een temperatuurdip... :cry: Ik heb zelfs een licht kramperig gevoel in mijn buik, nou maar hopen dat het nog niet mijn ongi is...
    Of wel, want dan heb ik toch nog mijn eitje voor de vakantie... :)

12. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ja he Sandra!

Alleen gek, het ene moment ben ik ervan overtuigd en het andere moment denk ik ach het zal wel niet zo zijn ! Heb wel veel honger en trek overal in, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden !
    Alleen vraag ik me nog steeds elke keer af of je zowiezo wel wat kan voelen van je zwangerschap VÓÓR je NOD !!!!!! :S
    De ene zegt van wel de ander niet :S:S:S
    Verwarrend allemaal hoor, al die gevoelens en al die gedachten !

Groetjes

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jee ik heb al een hele tijd een balon-gevoel in mijn buik. Maar het is er niet constant, dus dacht eigenlijk dat ik me dat gewoon verbeelde.
    Maar ik ben dus niet de enige met zon gevoel. :confused:

Deel Deze Pagina