Ik heb al een aantal dagen (volgens mij vanaf donderdag) een vol gevoel onder in m'n buik. Alsof er een ballon onderin m'n buik zit. Is dat een teken???
Het kan natuurlijk wel maar je weet het pas zeker na het testen. Wens je in ieder geval veel succes zal duimen voor u. Heidi
Nee, heb ze gisteren besteld. Maar ik moest betalen via overschrijvingskaart die via de post bij de bank moet komen (giro) Heb geen idee wanneer ik ze kan verwachten....
Spannend hoor, ik duim superhard voor je. Ik had in het begin, nu nog eigenlijk, het gevoel dat ik niks van druk op m'n buik kon verdragen.
Mijn nicht is kraamverzorgster. Zij vertelde mij dat wanneer, je pas zwanger bent, je soms de rand van je baarmoeder kan voelen. Wanneer je op je buik gaat liggen en met je vingers je onderbuik aftast, kun je soms een randje voelen. Misschien een tip? Ik kan het niet voelen omdat ik dan de rand van het litteken van de keizersnede voel, maar je kan het proberen!! groetjes
Hihi, ik ben meteen m'n bed op gedoken Ik voel wel wat, maar of dat m'n baarmoeder is??? @ Jenny; als ik hem op tijd krijg, en ik het geduld heb, wacht ik tot vrijdag.
Gaan we samen testen! Ik had vanochtend al de neiging om te gaan testen. Moet constant plassen. Zegt mijn buuf net ook dat ze dat heeft en die kan niet zwanger zijn dus ik baalde wel. Zag het als een teken of ik hoopte dat dat zo was...
Het hoeft idd niet per se een teken te zijn. Ik moet ook vaak plassen als ik het koud heb... en dat heb ik de laatste paar dagen!
Ja heb ik ook! Meestal wordt ik op de 27 of 28ste dag ongesteld. Nu is het de 27ste en nog niets te zien. Ik voel het bijna ook nooit aankomen dus daar heb ik ook niets aan! Vind het echt wel spannend worden nu! Liefs
De testen die ik maandag besteld had, zijn nog steeds niet binnen. Ik ben dus maar even naar kruidvat gegaan (daar zijn de huismerktesten 2 euro goedkoper dan het eigen merk van de drogist hier om de hoek), want ik wil morgen dus echt wel testen! Maar ik had ook al een berichtje gestuurd over dat die testen er nog niet waren. Waarschijnlijk was er iets misgegaan, en nu zijn ze alsnog opgestuurd. Dus heb ik ze morgen of zaterdag in de bus. Hopenlijk voor niets
hihi, volgens de verloskundige kun je het pas bij 10-11 weken voelen als je geluk hebt. Dan pas kan het achter het schaambeen "wegpiepen". Ik heb het natuurlijk al wel geprobeerd want je weet maar nooit he Groetjes van Kiki
Daar had ik ook dat ze door een foutje niet geleverd werden en nu kreeg ik er dan wel 1 extra bij om het "goed" te maken. Vervelend zeg dat er niks duidelijk is. Maar nieuwe ronden nieuwe kansen. Dus maar wachten op de dan.