Vol goede moed zelf maar proberen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mel1989, 15 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Best een domper in het ziekenhuis, we kregen een nieuwe gyn die niet van onze behandeling op de hoogte was waardoor onze iui niet door kon gaan..

Wel 2 mooie follikels dus vol goede moed mijn pregnyl gezet vandaag om 12.30 uur
    We gaan het nu maar zelf gezellig maken, wat t idee van slagen in ons koppie groter maakt door de liefde de er bij komt kijken ♡

Wanneer kunnen we nou het beste gemeenschap hebben zodat we niet mijn eisprong missen?
    ik ben zo bang dat we te laat zijn, en zou het liefst de komende 3 dagen heel de dag onder de dekens willen liggen met mijn man 😂😉

Liefs

2. jeshh

jeshh Niet meer actief

Als je vandaag je Pregnyl hebt gezet, zal je eisprong ± 36 uur daarna plaatsvinden. Lekker gezellig maken dus komend weekend ;)

3. jeshh

jeshh Niet meer actief

Oh wacht, het is nog maar donderdag. Nou ja, komende dagen dus ;)

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik zou het zeker tot en met zondag gezellig maken!

5. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Toch wel he..😁
    Staat ons wat te doen dan aankomende dagen 😂

6. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Hè, je gynaecoloog was anders dus je behandeling kon niet door gaan? Kan aan mij liggen maar is dat niet raar..?
    Ik zou echt hels zijn als mijn ziekenhuis zich niet aan de afspraken zou houden

7. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    En of ik dat was.... woest was ik!
    We zijn net overgestapt naar een ander ziekenhuis, er werdt ons ivf beloofd wat uiteindelijk al terug geschroefd werdt naar iui d eerste 3 afspraken hadden we de ene gyn die wel afspraken maakte maar ze niet na kwam, en de laatste 3 keer hadden we een hele lieve gyn die ons met alle liefde wilde helpen, maar mijn man had nog geen "sperma analyse" gehad in dit ziekenhuis 😣 ze halen dit ook niet uit je dossier van t vorige ziekenhuis helaas...
    22 december konden we pas voor mijn man terrecht en daar krijgen we pas 28 december weer de uitslag van..
    Allemaal veel te laat natuurlijk, dus na een hele verdrietige dag toch vol goede moed deze cyclus afmaken, en heeel hard duimen en bidden dat het deze ronde eindelijk lukt!

8. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Jeetje wat een ellende.. Alsof t allemaal niet *** genoeg is... Heel veel sterkte en ik hoop dat het zo voldoende is en je gewoon lekker zonder hulp deze ronde al zwanger raakt!

Deel Deze Pagina