Nou meiden, we gaan weer opnieuw beginnen. Ik maak mijn pilstrip af en dan stop ik er mee! Ik ben al een tijdje gestopt geweest omdat we een kinderwens hadden maar ik had verschrikkelijk last van allerlei pms klachten. Ik werd er echt depri van. Ik ben toen weer een paar maanden de pil gaan slikken om te kijken of het enig verschil maakte en of het aan de hormonen lag. Maar met pil is het dus net zo...zelf nog een tikje erger. Ik heb het voor mezelf allemaal even weer op een rijtje en die pil gaat voorgoed de prullebak in. Voor mijn geen pil meer....we hopen nu op een groot wonder! Ik word in december 35 en mijn mannetje 40 en het begint toch een beetje te tellen. Na een aantal gesprekken met de huisarts kan ik het voor mezelf allemaal beter relativeren en ik heb er weer kracht voor, om het zo maar ff te zeggen! ( enne mijn mannetje natuurlijk ook ) Dus binnenkort maar weer een cyclus banner! \/ Liefs Nies
Dank je wel Caruli! En dank je wel Natas....en natuurlijk hoop ik dat voor jullie ook meis! Liefs Nies
Ja ik dacht al: waarom staat er een banner van Jimi? Maar nu snap ik het helemaal. Nou ik ga weer voor je duimen! Liefs Janne
Succes meid. Ben zelf ook bijna 35 en wilde ook niet "te oud" zijn om nog een keer zwanger te worden. Gelukkig ben ik vrij snel zwanger geraakt. Hoop gaat dit voor jou ook voorspoedig. Silly
Hoi meid, Heel veel succesjes!! Ik hoop dat het snel raak is en je kan genieten van een zwangerschap!!! Liefs Faith
Dank je wel allemaal!!! Ja heb voor mezelf ook een beetje het idee dat de tijd gaat dringen, dus we gaan weer lekker aan de slag En Janne, ja klopt, ik had ff geen cyclusbanner, maar vond het zo kaal, dus vandaar een banner met Jimi...waar ik natuurlijk ook trots op ben, net zo trots als op mn oudste! Ik moet nog een kleine week de pilstrip afmaken en dan komt de nieuwe banner er weer te staan! Dank je wel nogmaals voor jullie berichtjes, echt heel lief! Liefs Nies
Nou heb jij het altijd over die lieve schatten hier op het forum, maarre je bent er zelf ook één!!...Een hele dikke! Dank je wel! Liefs Nies