2013 is niet ons jaar, helaas is het niet gelukt om zwanger te worden. zo was deze maand maandag mijn nod, maar helaas ben ik vanmorgen ongesteld geworden. heb er even een traantje om gelaten, want ik had er wel opgehoopt deze maand. laten we hopen dat 2014 een mooi jaar gaat worden voor ons. lucht wel op even er over schrijven. famke
Sterkte meis, niet leuk om zo 2013 af te sluiten, maar vol goede moed naar 2014!! Ook hier niet zwanger het jaar uit, hier ook heel wat traantjes gelaten! Fijn zo forum waar we dit kunnen delen en waar meer mensen zijn in zelfde situatie, die begrijpen hoe het voelt Knuffel!
Ik ken je gevoel meid. Ik ben gisteren weer ongesteld geworden. Nu alweer 1 jaar aan het proberen. Hopelijk word 2014 wel een vruchtbaar jaar voor ons.......en alle andere meiden die zwanger willen worden.
Ik ken je gevoel. Hier weliswaar pas 7.5mnd aan het proberen (wel al 9 rondes; korte cycli), en ondanks twee keer initieel 'succes' zonder zwangerschap het jaar uit. Laten we hopen dat voor iedereen hier 2014 dan maar hét jaar wordt!
Inderdaad erg moeilijk en verdrietig om zo het jaar af te sluiten. :x Ik begrijp je heel goed. 2012 werd al niet ons jaar (april 2012 begonnen), maar helaas 2013 ook niet. Hopelijk 2014 ja
Onwijs dikke knuf meis... Ik duim voor je dat het 2014 jullie jaar gaat worden! Ken het gevoel, 2009 2010 2011 & 2012 waren hier ook zo afgesloten, maar houd hoop! Het moet goed komen!
Ik vond 2013 ook niet echt een leuk jaar (vorig jaar ook al niet), dacht nu echt zwanger 2014 in te gaan... Ik wens jullie allemaal een heeeeeel mooi 2014!
Hier nog een Gelukkig weten wij wel dat er medisch niks aan de hand.. Dat is wel fijn om te weten.. Momenteel lopen we nog bij de gyn. Ze wil mijn eisprong monitoren en als ik in februari nog niet zwanger ben krijg ik een foam echo.. Gaan ze een vloeistof in mijn buik spuiten om te kijken of mijn eileiders schoon zijn.. Ze denkt van wel omdat de chlamydia test negatief was.. Maar ze wil alles uitsluiten.. Ik word iig gehoord en dat geeft een goed gevoel!! Ik heb een tijd lang gedacht dat ik mijn kids kan krijgen maar die gedachte is gelukkig uitgeschakeld.. Op naar 2014 meiden en probeer positief te denken!!
Hier helaas (weer) ook niet zwanger het jaar uit. Inmiddels bijna 2 jaar bezig. Veel slecht nieuws gekregen in 2013. Feb 2014 beginnen we met ivf. Dus hopelijk een mooie start van het nieuwe jaar.
Ik ben nog niet zo lang bezig maar toch gehoopt zwanger 2014 in te gaan. Nu hopen op een positieve test in januari! Sterkte iedereen! Ik ga nu maar dubbel genieten van hapjes en drankjes met de kerst.
ik hoop ook voor jou Famke dat 2014 jullie jaar wordt, en ook voor alle andere dames die dat graag willen! *duimt*
Laten we ons inderdaad maar op 2014 gaan richten, in de hoop dat dat een vruchtbaar jaar, vol positieve testen, voorspoedige zwangerschappen, mooie buiken en gezonde kindjes gaat worden.. proost!! Hier helaas het jaar ook niet zwanger afgesloten, wel de stap naar de huisarts gezet. Morgen bellen voor een afspraak met de gynaecoloog. Sterkte meiden, de aankomende feestdagen maken het er niet makkelijker op..