Ik heb een beetje rare vraag. Ik heb dinsdag voor het laatst een ovulatie test gedaan en die was niet positief. Maar nu ben ik ook bezig met temperaturen en nu had ik dinsdag een lage temperatuur, nog nooit zo laag gehad 36,33 en de volgende dagen is mijn temperatuur gestegen met 0,2 en 0,3. Ik vroeg me af ik dan toch een eisprong kan hebben gehad zonder dat de ovulatietest positief was (wellicht teveel gedronken oid) hebben jullie dit wel eens gehad. Helaas zijn mijn testen op.. Ik zit nu op dag 16 en normaal had ik rond 14,15,16 positieve testen. Wat denken jullie?? Bijgevoegd m'n temperatuur curve..
Bij mij zat ik met mn temp voor de eisprong wisselend tussen 36,5 en 36,8 en na mn eisprong tussem 37 en 37,4.. Als je drie dagen lang een temp hoger is, dan is je eisprong geweest.. Vind het bij jou wat lastig te zeggen Je moet je kaartje even bij de temp kaartjes laten zetten, daar zitten een paar die er alles van weten
Ik zie nog geen eisprong in je kaartje. Je temp moet na je eisprong hoger zijn dan gemiddeld voor je eisprong. Je hebt dus een flinke dip gehad, maar dat wil nog niet zeggen dat je ei is geweest. Daarnaast is je kaartje moeilijk af te lezen. Misschien kun je ook FF gaan gebruiken? Als je daar je temps invoert, dan krijg je automatisch een kruis als je temp 3 dagen verhoogd is.