Zelfs ik zit met de tranen in de ogen van jou reactie haha!! Ik moet nog testen haha Dit is toch duidelijk zwanger 😃... Ga er lekker van genieten meis t is je gegund!
Dankjulliewel allemaal! Er is gewoon niemand die twijfelt! Behalve ik dan bij momenten haha. Morgenochtend ga ik nog een digitale doen, wellicht dat het dan echt wordt. Ik geniet zo! Mams, wanneer mag jij testen dan? Ook al lang bezig? Geduld is een schone zaak maar godzijdank is het bij ons eindelijk beloond
Nee dit is onze eerste ronde, maar geduld hebben heb ik niet vind het heel lastig om nog niet te kunnen testen de ene dag denk ja t is raak en de andere dat denk ik nee toch niet.... Beetje vaag allemaal Kga maandag of dinsdag testen echt spannend!!
Gefeliciteerd, goed dat je al die tijd hoopt hebt gehouden! Geniet van je 'welverdiende' zwangerschap!
Gaaf gefeliciteed! Ik weet nog hoe blij ik was toen ik dat 2 X zag staan, vond het ook meer bewijs dan streepjes waar je naar moet turen. Super gefeliciteerd, geniet er van na zo lang wachten