Mijn nod is op 7-9. Deze ronde geen iui dus geen kans ...of toch wel? Test is niet met ochtendurine gedaan.
Ja ik zie zonder te turen een streepje. Spannend! Misschien de nieuwe predictor early of een KV proberen, die zijn wat gevoeliger denk ik.
Zo begon het bij mij ook!!! kruidvat was wel iets duidelijker maar duurde wel veel langer voor deze te zien was en opgedroogd was, dat ik eerst alsnog dacht dat het negatief was.
Ik zie hem ook! Bij mij begon de test lichter en heb toen een claer bleu digitaal gedaan en die gaf ook al positief! Als ik jou was zou ik er ook 1 doen het is nog mooier om ZWANGER te zien staan op de test 😊😊
Zou een wonder zijn als het zo is! Voor mij ziet hij er positief uit wow. Een voorzichtige gefeliciteerd
Wowww ..zou het dan toch? Denk dat ik zo eens naar de kruidvat ga en over 4 uurtjes nog eens een test doe! Dank jullie wel! Ik hoop nog niet te hard...zou bijna te mooi zijn om waar te wezen.
Ik zie best duidelijk een streep en volgens mij zijn deze testen best betrouwbaar. Betrouwbaarder dan de kvk. Spannend zeg! Ik hoop het voor je! Zou gaaf zijn.
Gek ben je iig niet!! Er staat wel degelijk een streepje!!! Ik duim voor je dat ie gaat oplopen... Voorzichtig gefeliciteerd