vol ongeloof

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vonne, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vonne

Vonne Lid

18 aug 2011
    32
    0
    0
    altijd te druk ;)
    Brabant
    het is nu 7.00 uur in de ochtend. Gisteren mijn eerste NOD. Die dag begon met een mega buikpijn.....Ik dacht oke; laat dan maar komen....:(, dan weet ik in ieder geval dat mijn lichaam nog functioneert.
    Maar die dag veranderde de buikpijn....een heel vreemd en raar gevoeld dat ik bijna niet kan omschrijven. Tijdens het voorover bukken, alsof je je "ribben" voelt??? Zojuist dan maar een testje gewaagd. De vorige 2 (voor NOD waren beiden negatief), maar ZE ZIJN POSITIEF!!!
    Na het eerste testje, dacht ik: dan toch nog maar een voor de zekerheid; ander merk. Maar die lichtte meteen met 2 streepjes op :$.....tja...vriendlief werken, ik moet naar het werk en mijn zoontje ligt in bed. En ik wil het zo graag delen :( Spannende tijd: blijf je plakken???

2. Eliza23

Eliza23 Lid

28 okt 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!! geniet er lekker van!

3. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Welk merk testte bij jou in eerste instantie negatief dan? Die moeten we dan niet hebben. Veel geluk met je zwangerschap.

4. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Gefeliciteerd! Wat heerlijk!

5. Vonne

Vonne Lid

18 aug 2011
    32
    0
    0
    altijd te druk ;)
    Brabant
    Dank jullie wel :).
    Ik heb 4 dagen voor NOD getest met Sensitest midstream. Dus negatief. Daarna nog een keer dipstick van Babi; ook negatief.
    Vanochtend midstream van Sensitest: positief. Daarna nog een keer dipstick van Babi: zeer snel positief en knal paars!!!!!! Joehoe!!!!:) Wel raar hoor; ik voelde me gisteren echt anders....zwanger, maar die test heeft het gevoel bevestigd. Vriendlief weet nog van niets....;) en ik zit nu te shaken op mijn stoel.....hahaha. Als het nu maar goed gaat.........:(

6. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Gefeliciteerd. Wat fijn dat je het hier dan toch kan delen. Hopen op een plakbeebje. Hou vast frummeltje

7. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Wat een leuke verrassing op de vroege ochtend!! :D
    Gefeliciteerd!

8. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Hahaha, herkenbaar. Ik was ook alleen thuis toen ik een positieve test in handen had toen ik zwanger was van m'n dochter. Had het helemaal niet verwacht, heel onwerkelijk.

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

9. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Gefeliciteerd!

Geniet er lekker van!

10. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Geniet ervan!

11. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    bel je kerel!! GEfeliciteerd meid!! Geniet ervan!

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

gefeliciteerd ! :) super blij voor je !

Deel Deze Pagina