het is nu 7.00 uur in de ochtend. Gisteren mijn eerste NOD. Die dag begon met een mega buikpijn.....Ik dacht oke; laat dan maar komen...., dan weet ik in ieder geval dat mijn lichaam nog functioneert. Maar die dag veranderde de buikpijn....een heel vreemd en raar gevoeld dat ik bijna niet kan omschrijven. Tijdens het voorover bukken, alsof je je "ribben" voelt??? Zojuist dan maar een testje gewaagd. De vorige 2 (voor NOD waren beiden negatief), maar ZE ZIJN POSITIEF!!! Na het eerste testje, dacht ik: dan toch nog maar een voor de zekerheid; ander merk. Maar die lichtte meteen met 2 streepjes op .....tja...vriendlief werken, ik moet naar het werk en mijn zoontje ligt in bed. En ik wil het zo graag delen Spannende tijd: blijf je plakken???
Gefeliciteerd! Welk merk testte bij jou in eerste instantie negatief dan? Die moeten we dan niet hebben. Veel geluk met je zwangerschap.
Dank jullie wel . Ik heb 4 dagen voor NOD getest met Sensitest midstream. Dus negatief. Daarna nog een keer dipstick van Babi; ook negatief. Vanochtend midstream van Sensitest: positief. Daarna nog een keer dipstick van Babi: zeer snel positief en knal paars!!!!!! Joehoe!!!! Wel raar hoor; ik voelde me gisteren echt anders....zwanger, maar die test heeft het gevoel bevestigd. Vriendlief weet nog van niets.... en ik zit nu te shaken op mijn stoel.....hahaha. Als het nu maar goed gaat.........
Gefeliciteerd. Wat fijn dat je het hier dan toch kan delen. Hopen op een plakbeebje. Hou vast frummeltje
Hahaha, herkenbaar. Ik was ook alleen thuis toen ik een positieve test in handen had toen ik zwanger was van m'n dochter. Had het helemaal niet verwacht, heel onwerkelijk. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!