Hallo, omdat ik best onregelmatig ben ben ik direct nu ik niet meer ongesteld ben begonnen met ovulatie-testen. Ik had die van Action in huis dus heb gisteren de eerste gedaan rond 8uur savonds. Nu zag ik na die 8 minuten een heel licht streepje, en nu ik heb daarnet pakte zag ik dat het een dun streepje is maar wel wat donkerder dan gisterenavond. Wat betekend dit? Of betekend het niks en moet ik niet de dag erna naar zo een test kijken?
Oke dankjewel! Ik ga vanaf nu gewoon elke avond zo een test doen, en ga vanaf dinsdag (als ik de eisprong dichterbij verwacht', want ik verwacht hem eigenlijk tussen donderdag en zaterdag) de wat duurdere testen gebruiken denkik, die van Etos (test. ovulatie). Is dat goed of kan ik het beter bij 1 merk houden? wil echt deze maand de eisprong niet missen!
Ik heb de action gebruikt, rond een uur of 1 telkens getest, toen die een stuk donkerder was maar nog niet positief heb ik savonds ook getest, en maar goed ook dag erna was die weer licht Volgens mij kun je het beste bij 1 merk houden. Maar goed dit is voor mij de eerste ronde testen dus 100% zeker ben ik niet .
Die is nog lang niet positief. Zou ook niet teveel wisselen van merk. Overigens vond ik met de ovu testen van action nooit mijn ei. Maar dat wisselt heel erg per persoon.
smiddags om 1uur was die positief en savonds niet meer? dus even misschien een hele domme vraag: moet je het dus gedaan hebben voor die avond dat die negatief was weer of maakt dat niet uit? en kan ik dan beter smiddags testen ipv savonds?
Smiddags was hij bijna positief, dus hij kon nog wat donkerder. Er werd mij hier aangeraden om savonds ook een test te doen , en toen was hij dus positief. Dag erna om 1 uur was die dus weer minder Zie foto, bovenste positief, dag erna is de onderste Eisprong is 24/48 uur na de positieve test. Dus op de positieve dag en de dag erna is prima kwa klussen