Hallo dames, Eindelijk heb ik een positieve test in handen, geen twijfel test, gewoon positief. Ik ben 2 dagen over tijd, alleen loopt hij niet heel erg op. Contact gehad met het ziekenhuis, die zeggen, de testen reageren op hsg, die is dus aanwezig. Soms is het indd zo dat de testen niet oplopen maar dat je wel zwanger bent. Over 3 weken eerste echo. Geen symptomen overigens wat me dan onzeker maakt, maar wat eigenlijk niet nodig is, want 8 jaar geleden had ik ook geen symptomen. 8 jaar geleden pas getest toen ik 12 dagen over tijd was..
Ik zie inderdaad wel een lijntje ja. Weet je zeker dat je over tijd bent? Voor 2 dagen over tijd vind ik hem niet geheel overduidelijk. Ik zou als ik jou was eens kijken wat een andere test doet.
Ik denk dat je eisprong wat later is geweest en dat je dus iets minder ver in je cyclus zit dan je denkt. De komende dagen zal het streepje als het goed zit donkerder worden
Dit idd. Op de echo zal je dus ook korter zwanger zijn (ik vermoed dat je nu rond 9-10 dpo zit). Wellicht iets om rekening mee te houden alvast
Mijn piek was zaterdag 5 maart. Vermoedelijk maak ik iets minder snel hcg aan. Ben inmiddels gestopt met testen, de digitale gaf duidelijkheid en het uitblijven van menstruatie ook.
Uitgaande van je eisprong zou je zelfs 4+3 wkn zijn. Maar alleen een echo kan het met meer duidelijk zeggen. Die paar dagen zijn te verwaarlozen
Vandaag bij het ziekenhuis geweest. Waarschijnlijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Word straks weer gebeld
Wat een verdrietig bericht…wens je heel veel sterkte en hoe lastig het ook is, probeer de hoop niet op te geven. Hoop doet leven…
Ik ben niet blijven testen, ik dees een digitale en ben gestopt. Gisteren 1 gedaan die knalde puur uit nieuwsgierigheid.. Het is verrot en ik wil het zsm uit me lichaam hebben.