Hoi meissies, hoe gaat het bij jullie? Hier nog steeds één en al misselijkheid en m'n buikje is aan het rommelen geslagen. Verder alles goed! Niet heel veel nieuws. Vandaag weer poetsdag, yuk. Maar wat moet dat moet he. Ow ja over het shoppen gesproken. Het was een "vruchtbare" dag. Ik ben eens in de collectie van de c&a gaan snuffelen en heb er twee mooie hemdjes/truitjes gevonden. Het ene slaat werkelijk alles. Ik die dacht nooit een buikje te hebben lijk al mooi zwanger als ik dat truitje aan heb. Ik weet natuurlijk ook wel dat het vooral "lucht" is momenteel. Maar ik heb gezien dat het dus kan. Zelfs met een groter maatje. Verder vier zwangerschapsslips gekocht tot over de buik en idd die maken m'n buikje ook al meer als één geheel. Maar het ALLER belangrijkste ze zitten heel makkelijk! Een broek heb ik nog niet... Maar niet alles in één keer he.
nieuwe kleren kopen is altijd leuk! hebben jullie ook ''last'' van nare opmerkingen? ik dacht ik van niet, maar nu blijkt iemand achter mn rug om gezegd te hebben dat ik geen zwangerschapsbuik heb, maar dat ik al een dikke buik heb van mezelf en dat het nu ook zo lijkt, tssssssssss ik dacht echt van; zo, die is jaloers! Maar ik denk maar zo; mensen moeten toch ook iets te zeggen hebben he, hopelijk voelde ze zichzelf er beter door want mij heb je er echt niet mee, ik ben dolgelukkig met mijn leven en mijn beebje en mijn buik blijf ik lekker trots showen met mooie banden, ik heb niks te verstoppen!
Ach laat ze maar kletsen, jij bent een van de gelukkigen met een mooi klein kindje in je buik! Dus ja je mag trots zijn op je buik, hoe groot die ook is
Oh, ik kan me toch zo ergeren aan dat soort mensen met hun opmerkingen. Dan ben ik altijd toch maar weer blij dat ik niet zo in elkaar zit. "Beter een aardig mens met een dikke pens dan een rotwijf met een perfect lijf!". Ofzoiets...
sja.. ik kreeg laatst ook weer een opmerking toen ik bij een kraampje stond van zo'n modepopje: "zo.. dat mens heeft echt de halve kraam nodig!" Mijn antwoord: "ja, en jij de hele voor je ego!" Toen was ze stil. Ach, ik ben blij met hoe ik eruit zie. Ik rij iedere dag nog 3 kwartier op mijn racefiets, en zit echt niet stil. Zolang ik nog 170 km op een dag kan fietsen vind ik dat ik me niets aan hoef te trekken....
euh.. dat heb ik ook niet gedaan tijdens mijn zwangerschap, maar kort daarvoor. Van Delft naar Utrecht, en via Kasteel de Haar weer terug naar Delft. Maar goed, het fietsen denk ik ook niet lang meer vol te houden, omdat ik het nu toch te gevaarlijk begin te vinden. Met een snelheid van 30-35km per uur als je dan valt.. Ik fiets nu al langzamer, maar ik dnek dat ik binnenkort moet stoppen...
Gisteren nog tijdens de koffiepauze ging het gesprek over kindjes. Iemand vroeg of we allemaal mama waren. Er werd gezegd van ja behalve dan op mij, maar binnenkort wel he. De persoon kijkt naar mij en vraagt dan, ben jij dan zwanger? Ochja? Zo lang onze pruts goed groeit ben ik tevreden. Ik heb me er nu al bij neergelegd dat ik enkel een bult en daaronder mijn buik zal blijven hebben. Enige voordeel is dat ik nog 2,4 kg moet bijkomen eer ik begin bij te komen... In Belgie is er trouwens een zwangerschapswinkel in Lummen die uitverkoop heeft. Alle kleding min 50 procent en lingerie min 30 procent. Maten tot 54 en lingerie is van Anita (dus ook grote maten) zie: 't Buikje Zwangerschapskleding Thiewinkelstraat 66 3560 Lummen Provincie Limburg Telefoon 013/53.16.00 Fax 013/53.16.00 O P E N I N G S U R E N Maandag 14:00 - 19:00 Dinsdag 14:00 - 19:00 Woensdag 14:00 - 19:00 Donderdag Gesloten Vrijdag 14:00 - 19:00 Zaterdag 10:00 - 18:00 Zondag Gesloten Feestdag Gesloten
hallo, ik ben ook erg flink. heb ook maat 50-52 en ben in de tweede zwangerschap de eerste 34 weken niks aangekomen, alleen maar afgevallen. tegen het eind aan wel 7 kilo aangekomen maar die zijn er inmiddels weer af ivm de bevalling. Ik kreeg pas een echte zwangere buik toen ik 28-29 weken was. En die buik die onderin hangt, tenminste bij mij, die blijf je zien. Niet echt leuk maar het is niet anders. Sommige mensen die me met de kinderwagen zien lopen vragen 'huh ben jij zwanger geweest' Nee die baby hebben ze te vondeling gelegd voor de deur nou goed. tjonge jonge jonge zeg. kan me daar wel aan irriteren.
Pff wat een rotopmerkingen allemaal seg. Ik snap zo'n mensen toch echt niet! ... van mij zal nooit iemand zoiets horen en daar ben ik blij om. Ik kom er zelfs niet op om zo'n dingen te gaan zeggen. Snap echt niet wat die mensen in hun kopje stoppen. Ik ga zelfs morgen al showen! En heb ook een grote maat. Heb een leuke (lichte) trui en die ga ik aantrekken. Daarop staan twee voetjes als ze het dan nog niet door hebben. Bovendien ga ik me een lange ketting maken. Ik heb zo'n bolletje maar ga er mijn dolfijntje aanhangen. M'n geluksbrengertje. Als ze het dan nog niet door hebben weet ik het ook niet meer hoor. Ach zolang ik en m'n vriend het weten is het goed! Het belangrijkste blijft dat dat prutske gezond is... Ik voel me met de dag "zwangerder" (is dat een woord? ) voel me op en top vrouw en voel me alles behalve lelijk! Wat de rest denkt kan me bijzonder weinig schelen. Ik ga een zalig drukke week tegemoet! Want sinds de hormonen hun werk beginnen doen voel ik mij dus voor niks eenzaam. Ongeloofelijk gewoon! Vroeger kon ik héél goed alleen zijn nu baal ik er van! Prettig weekend dames!
Inderdaad hele domme opmerkingen.... Sommige mensen hebben echt geen idee wat ze wel en niet kunnen maken... Ik draag nu sinds maandag zwangerschapsbroeken, kreeg mijn spijkerbroek echt niet lekker meer dicht. ik merk wel dat het met zo'n broek met een hoge elastieke band al snel meer lijkt. Zeg maar de vorm is anders van mijn buik. Als ik naar mijn blote buik kijk zie ik weinig verschil, het lijkt dan alleen of ik wat ben aangekomen. Ik vind ook: dat het met de baby en de mama goed gaat is het belangrijkste. Ik denk dat daar ook geen twijfel over hoeft te bestaan, het lijkt me dat dat voor iedere a.s. moeder (en vader) geldt en dat het haast overbodig is om dat nog te gaan benadrukken! Maar daarnaast kunnen er vragen zijn die in je opkomen, de een vraagt zich dit af, de ander dat. En voor mij geldt dus dat het me super lijkt om echt zichtbaar zwanger te zijn, dus vandaar mijn vraag! Als iemand dat niet begrijpt, gaat ie toch lekker op een ander forum kijken? Ben ook heel benieuwd wanneer ik de kleine ga voelen bewegen! Meiden, succes met de zwangerschap!
ik heb maat 42/44. ik weeg normaal 75 kilogram, en weeg er nu al 86. ben altijd bang om naar de gyn te gaan voor de weegschaal alleen! en ik heb altijd al een buik gehad, en ook bij mij vroegen de mensen al wanneer ik moest bevallen, terwijl ik nog maar 20 weken was.
ik heb vandaag mn eerste echo gehad, ik vond het zo spannend. ten eerste of alles wel goed was met het kindje. En ten tweede vroeg ik me af of het niet inwendig moest, doordat ik zoveel ben afgevallen heb ik n soort schort hangen van overtollig vel.... De echoscopiste was juist erg aardig, en stelde me op mn gemak, ik kon gewoon een uitwendige echo krijgen! En oh wat een bijzonder iets om je kleintje zo te zien, en alles was goed. Was zelfs 6 dagen langer zwanger dan dat we dachten! Hebben jullie dat ook, ik heb zwangerschapsbroeken gekocht maat 44, ik heb altijd maat 44. Mijn gewone broeken zitten veel te strak. Maar mn zwangerschapsbroeken zakken telkens af!?!?
Hoi jawonderlijk he om dat te zien! Heb donderdag de 20 weken echo! ik heb mijn zwangerschapsbroeken een maat kleiner gekocht. dus ik herken dat wel. maar dr zit een stiek in he aan de bovenkant zodat je dat strakker kunt doen. Groetjes Danielle
Fijn dat de echoscopiste je prettig behandelde! Ik merkte het ook met broeken, ik heb maat 42-44 (meestal 44) nu een Noppiesstretchbroek in maat S. ? Andere broeken in maat m. En ik me van tevoren maar druk maken of er wel broeken zouden zijn die ik pas. Maar ik weet ook: In mijn hoofd ben ik zwaarder dan in het echt. Dus ik verbaas me wel vaker erover dat ik ergens in pas Ik moet nog 4 weken wachten voor de volgende echo, eerst op vakantie! Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar de foto's van zwangere buiken van meiden met een maatje meer, en wanneer begon je het te zien? Ik zal binnenkort ook wat foto's plaatsen, heb nog geen digitale camera.... Groetjes!
Hallo hallo allemaal! Hier ook een volle-meid! Mt 50 en 1.78 ! En ik weet zeker dat dit mn favorite stekkie wordt op de site als ik zwanger ben... Eigenlijk nu al! Het zien van me buik als ik zwanger zou zijn, dat is iets waar ik me al druk over maakte voor ik gestopt was met de pil hahaha en gelukkig ben ik niet de enige! Leuk om de verschillende verhalen te lezen hier! en vooral ook de tips van elkaar, erg makkelijk natuurlijk... Nou dames jullie horen van me! Groetjes Maaike...
hallo Dames, ik ben ook een vollere dame en zwanger. Ik ben nog niet zo heel lang zwanger nog maar 6 weken maar ik merk wel al dat niet alle broeken meer lekker zitten. Ik realiseer me dat dit best wel snel is. Maar sommige broeken zaten al wat strak voordat ik zwanger werd. Zelf heb ik zoiets van wel snel om al aan de zwangerschapsbroeken te gaan maar ja het zei zo. Ik wil proberen om het uit te stellen tot na mijn vakantie dan kan ik in m ijn vakantie wat kleding kopen. Iedereen geniet van het zwaner zijn en laat je mooi buik maar zien. Piglet
hallo, Hier ook een zwangere muts met wat rondingen, Heb normaal mt. 46 nu 46/48. mijn broeken zaten ook al te strak bij 6 wk en heb gewoon gelijk zwangerschapsbroeken gekocht, die groeien mee en ik vond het zonde om eerst een maat groter te kopen. Bij de miss etam schagen (outlet!) erg leuke winkel, heb nu 4 zwangerschapsbroeken voor E 50,00.. Ik heb ook van die heerlijk zittend postitie onderbroeken (hema, ook grote maten kosten niet veel) en de combinatie van onderbroek en zwangerschapsbroek zorgt ervoor dat er al een klein vormpje te zien is en lijken het niet 2 rollen.. Heb wel ook inderdaad dat de zwangerschaps broeken snel te wijd zijn, koop nu dus bewust weer maatje 46 omdat de broeken anders na een dag van mijn kont afzakken.
Hier ook een volle mama, heb normaal maat 44/46. Woog voor mijn 1e zwangerschap 74 kilo, en voor deze 94 Was niks van de kilo's kwijtgeraakt door bv geven. Maar het is niet anders, ik ben trots op mij mooie dochter en nu op mijn mooie buik. Bij mij zag je mijn buik al hoor met 6 weken, met 8 weken kon je er niet meer omheen Ik koop mijn kleren bij miss etam, de ene keer koop je een 44, de andere keer 48, maten kloppen daar niet altijd. Ik maak me wel veel zorgen om mijn gewicht, k weeg me ook niet, daar word ik te verdrietig van denk ik.