In NL is de kleding ook allemaal erg klein hoor. De grotere maten zijn er zo uit, omdat er meer kleine maten worden verkocht dan grote. Waarom, snap ik ook niet. Verschillende malen aangegeven bij verschillende winkels, maar er wordt niets mee gedaan. Verder idd Etam heeft wat betere maten, alhoewel ik wel klaag over de kwaliteit van het stof. Na een paar maal wassen wordt de kleding flets of dunner. Evneens vind ik dat er heel veel tuttig materiaal tussenhangt en over het algemeen heel veel met super korte mouwen hangt. Niet echt een uitdaging als je stevige armen hebt. De broeken zijn ook om te huilen. Speciale zw.schaps broeken die ik heb gekocht liggen nu ook in de kast, omdat deze bij de stiksels te strak zitten. Het is de modetrent he. Pff. Een uitdaging voor iemand een winkel te starten met zw.schapskleding met de juiste maten voor iedereen! Succes. En suc6 met de zwangerschap. Geniet ervan.
Hoi Dat van de broeken van miss Etam dat die dunnen worden met wassen en dragen ken ik! Heb met 3 maanden een witte linnen positie broek gekocht. 2 mnd daarna zitten de gaten erin tussen m`n benen... heb nu reparatie doek gekocht wat ik er tegen aan ga strijken misschien dat ik em dan nog een paar keer aan kan.. En ook een gewone broek die stiksels bij t kruis en boven benen beginnen idd wat strakker te zitten.. en ik moet nog een aantal weken! Veel stretch kopen is mijn tip! Groetjes Danielle
Hallo meiden, Ik hoor ook tot de club van maatje 50 en hoger, op dit moment zit ik in maatje 50 maar bij mijn eerste zwangerschap had ik toch wel 54/56. Het duurde ook best lang voor je kon zien dat ik zwanger was, zo rond de 27 a 28 weken dat mensen vragen gingen stellen over het zwanger zijn. Nu 28 weken zwanger van nr. 2 en al een flink buikje vanaf een week of 18. Ik heb geen dieet gedaan ofzo of bewust afgevallen maar sinds Milan is gaan kruipen en lopen vlogen bij mij de kilo's er vanaf hihihihi, nu nog steeds zelfs, ik ben nog geen kilo aangekomen sinds ik weet dat ik zwanger ben, ja t gaat op en af en ik blij zo'n beetje hangen rond het gewicht van t begin van de zwangerschap. Geen probleem volgens de gyn met ons ukkie gaat het helemaal goed. Maar ik vind het nu wel super dat me buikje al zo snel te zien is, alleen jammer dat je dan die opmerkingenen krijg van "weet je zeker dat het er 1 is" ... alsof je 1 kindje niet zou kunnen zien bij mij, ik vond m heel vervelend om te horen maar ja .. niet meer aan denken en lekker verder genieten van de zwangerschap, ukkie is lekker aan t trappelen en bewegen en dat laat ik echt niet verpesten door zo'n opmerking.
hoi hoi, ik heb een maatje 50 (en 1.63 lang ) en bij mij kun je er blijkbaar nu al niet meer omheen. kreeg vandaag een opmerking dat ik zeker al op het laatst ben... ach.. het scheelt, we moeten werkkleding aan in de drogist waar ik werk en we mogen voor 50 euro een broek uitzoeken. lekker gratis een zwangerschapsbroek neckerman heeft sinds kort ook mooie positiemode, en geloof dat dat zelfs tot maat 56 gaat. ik ben eigenlijk al mijn hele leven stevig geweest, doe nu geen moeite meer om af te vallen. ben erg happy, en zolang ik me gezond voel en ben, dan zijn de dingen nu eenmaal zoals ze zijn maar als ik zou moeten afvallen in het belang van de baby, dan gaat de baby natuurlijk voor.
hier ook een wat voller type ......heb alleen aan het begin van mijnzwangerschap zoveel gebraakt en misselijk geweest dat ik veel ben afgevallen .... al met al zit ik nu op een lager gewicht als voor mijn zwangerschap ....eerlijk gezegd ben ik daar wel blij mee hoor ...volgens de gyn heb na de bavlling 2 cijfertjes voor de komma ipv 3 ...hoop het zo en dat het dan zo blijft .... kleding kopen is nog wel een drama ........heb nu wel een kleinere maat dan voor de zwangerschap ...maar op de een of andere manier vind ik de positielijn van de miss etam echt vaag zitten ...bij de h en m kan ik gewoon maat l aan van de positiekleding
dat zou ik nou ook wel willen juist afvallen als je zwanger bent.. maar helaas. Ik ben 2 jaar aan t lijnen geweest voordat ik zwanger werd, en nu zit er al 3,5 kilo aan... Nou ja niets aan te doen. Ik hoop wel dat mijn buik snel zichtbaarder gaat worden. Durf nog niet zo goed buikband ed om te doen, omdat je dan nog een beetje 2 buiken ziet... Ik kreeg een week of 3 geleden ook een opmerking van een vrouw die ik niet kende, en wanneer moet je bevallen... ik heb vast heel vreemd gegekeken, want ze vroeg toen met een heel rood hoofd... of ben je niet zwanger?! Ja dat wel maar ik hoef pas te bevallen in februari... Ik weet dat ik wat dikker ben, maar vond het toch wel raar!
Ik ben nu ruim 25 weken maar nog zie ik soms mensen kijken is die nou dik of zwanger terwijl je toch al m`n buik kan zien! (album) Oke als ik soms een shirtje aan hebt lijkt het ook nog wel ietsje of m`n maag dikker is.. maar dit is meestal net na t eten.. Dan denk ik ook wel es wacht maar.. over een paar weken kun je er niet meer omheen! groetjess
Ik draag de hele zwangerschap al spullen van de Miss Etam. Tja kon nergens anders mn maat vinden (48 ) en dan nog voor n normale prijs ook. En idd sommige spullen zijn zo kapot Heb 2 lange zwangerschaps broeken en alle 2 waren ze na 3 maanden al ergens kapot. Gelukkig hoef ik er nu niet zo lang meer mee. Maar heb me kapot lopen vloeken op die rits van een van de broeken. Het lipje was van de rits en zie hem dan maar eens dicht te krijgen! Ik ben een van de gelukkigen die (altijd) afvalt tijdens de zwangerschap. Ik woog 102 en weeg nu 99 (met bijna 40 weken) Ben enorm benieuwt hoeveel er af is. En hopelijk blijft het er af. Ben nml door medicatie ineens erg gegroeit (was al nooit n dunnetje hoor..maar met bijna 20 kilo erbij helemaal niet meer) en dat terwijl ik na mn scheiding zo lekker was afgevallen 4 jaar terug (10 kilo). Was ERG balen. Maar ik draag echt helemaal naar voren. Dus bij mij was mn dubbele buik al snel glad gestreken. En nu kan niemand er meer omheen dat er iets groeit. Behalve als ze achter me staan. Want van achter zie je alleen n dikke kont (nouja ietsie minder dik als voorheen....toepen kan niet meer maar de verwachting is wel dat ik terug stuiter als ik er op val )
Bij mij ga je het nu ook zien, vooral in zw. kleding. dani, je ziet het goed bij jou! Mag ik vragen welke maat je hebt, want je hebt een prima figuur toch? Groetjes!
bedankt haha Voor m`n zwangerschap had ik maat 44/46 en shirtjes xl Niet echt ontzettend dik maar wel gezet maar alles wel in verhouding gelukkig.. Maar een paar kilo`s minder mag ook wel.. Broeken moest ik maat 46 voor m`n heupen die zijn nl nogal breed, maar dan gaapt het weer aan de bovenkant.. daar kon dus wel mt 44, en m`n maag is gewoon dik.. familikwaaltje.. Groetjesss
@ Dani, nou dat zie ik niet op je foto hoor! Prima figuur Ik heb zelf maat 42 gehaald, maar na t stoppen met lijnen zat ik al snel weer op maat 44... ik ben heel lang dus dat scheelt. Maar het dikste gedeelte van mijn lichaam is toch mn maag... en nu ik zoveel vel over heb, is het daar echt geen gezicht...
Nou dank je wel haha ben zelf 1.70 Dat van je maag trekt dan nog wel weg hoor denk ik. Alles binnenin word nu ook wel lekker omhooggedrukt he.. Straks heb je ook een heel mooi rond buikje.. maar ja t kan idd nog ff duren.. Ik had ook die zwangerschapsbanden in de kast liggen en elke keer dacht ik ff passen en dan zei m`n man uhm.. nee nog niet haha en dan een weekje later probeerde ik t weer haha Groetjess
Hallo dames Ben nog niet zwanger maar wil het wel heeeeeeeeeeeeel graag en nu net sinds 2 maand van de pil af, dus spannend allemaal. Maar ook ik sta behoorlijk stevig in mijn schoenen, ruime mt 54 heb op deze site ook eerder de vraag van grote maten positiekleding gesteld en heb daarop leuke reakties gehad en leuke websites waar je positiekleding voor een maatje meer kunt krijgen. Het zijn er niet veel maar wel een aantal gezien, mijn berichtje staat onder de kop zwangerschap, is alleen wel ietsie opgechoven naar oud, hopelijk kunnen jullie heb nog vinden en zo ook de links. anders kun je via deze link de juiste linken ook weer terug vinden http://grotematen-mode.startpagina.nl/ Ik heb het 'nog' niet nodig maar hoop toch over een paar maandjes van wel en voor de wel zwangere dames onder ons, geniet ervan en sta boven alle kommentaar van derden ze weten niet beter of zijn misschien wel sjaloers lieve groet angel
Jeetje zie dit topic net pas, jammer ben al weer een eindje op weg. Maar hier dus ook een gewichtige zwangere Moet wel zeggen dat ik tot nu toe alleen nog maar afgevallen ben, zit onder mn startgewicht. Dus dat valt ook weer mee, was heel bang om heel veel aan te komen. Om de dames hier gerust te stellen: die buik komt echt wel Ik heb wat weken lopen mopperen dat er nog steeds geen buik was en nu zit die buik me danig in de weg