Bekijk bijlage 564003 Bekijk bijlage 564004 Bekijk bijlage 564009 We waren net 2 maanden bezig en ik ben 1 dag overtijd. Ik gooi er eens een een test tegenaan dacht ik Dit hadden we even niet verwacht, maar zijn zo blij! Wel is het bij ons dubbel gezien de oma van mijn vriend momenteel erg slecht ligt...
Wat een dubbel gevoel! Veel sterkte met de oma van je vriend, maar ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Gefeliciteerd! Toen ik hoogzwanger was lag mijn oma op sterven. Ze zei "de een gaat en maakt plaats voor een nieuw leven". Sterkte met je vriends oma!
Oh lees nu pas dit topic. Maar snap het dubbel gevoel. Maar een nieuwe leven is altijd iets om blij mee te zijn. En als je nu hier super blij mee bent neemt dat heus het gevoel van verdriet om het mogelijk verlies van een ander niet weg. Dus laat beide gevoelens toe en voel je niet schuldig als je super blij bent met dit wonder!
Wat een mooie streepjes, gefeliciteerd!! En veel sterkte, altijd naar om een geliefd iemand te moeten gaan missen