Het iedereen, Ik hoop dat ik dit in het goede kopje plaats het is mijn eerste keer posten. Ik snap er niks van en hoop dat iemand een ervaring heeft. Kort samen gevat: 28 december een echo waarop het hartje is gestopt.(9+1 gestopt) 9 Jan +10 Jan medicijnen voor opwekken. 30 Jan was op de echo te zien dat alles er nog zat, ook vruchtje 1+2 feb weer medicijnen, vruchtje en vruchtzak verloren. Na 3 dagen stopte het bloeden en toen nog 2x een avondje gehad op 22 Feb controle gehad daar was het helemaal leeg. En daar zei ze ik denk inderdaad dat je nog geen eisprong hebt gehad. Tussen het stoppen met bloeden en controle kruidvat testen gedaan( wat word je daar nerveus van)en zwangerschapstest (die was wit ). Na controle CB digitale gebruikt en nu nogsteeds een rondje en geen Smiley. Ik zit nu 4 weken na mijn 'volledige' miskraam maar nogsteeds geen eisprong kunnen vinden. Duurt het altijd zo lang voor alles weer op gang komt of gaat je cyclus terug naar de vorige dus als die op de 3e was, moet ik er dan van uit gaan dat die nu weer rond de 3e is? Merk dat ik erg ongeduldig ben na 2 maanden bezig zijn met een miskraam en ben bang dat ik dat met dit nu ook heb. Was 1e kindje trouwens weet niet of dat nog verschil maakt. Alvast bedankt voor het lezen en de reacties.
Sterkte nog. Zo naar om mee te maken. Na mijn miskraam duurde het 7 weken nadat ik schoon was voordat mijn cyclus werr terug kwam. Ik werd nl 7 weken erna ongesteld zonder eisprong. Was ook heel anders maar wel een soort reset. Pas toen voelde ik me weer gewoon. Die ronde werd ik overigens blijvend zwanger. Maar helaas kan je lichaam compleet van slag raken na een miskraam. En kan het best de tijd nodig hebben.
Ooo wat raar, wist niet dat dat kon. Ik ben nu van 28 december tot 22 februari er mee bezig en was er zo klaar mee. Denk dat daar het ongeduldige ook vandaan komt. Kon geen maandverband meer zien haha. Ben bang dat ik dan inderdaad nog gewoon geduld moet hebben