Heel veel sterkte, wat is dit erg... Zeker als je hem nog tot aan de operatie hebt gevoeld, wat kan het leven hard zijn...
ik heb geen woorden hiervoor heb met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen erg veel sterkte meis en veel liefde en kracht
Wat goed van je dat je je verhaal geschreven hebt,dat is op zeker goed voor de verwerking. Natuurlijk schieten nu alle woorden tekort maar toch van hieruit wens ik je (en je partner) enorm veel sterkte. Wat jullie is overkomen wens je je ergste vijand niet. Luuk zal voor altijd heel dichtbij jullie zijn,alleen helaas niet tastbaar.
Wat erg en wat onbegrijpelijk! Je voelde hem nog tot vlak aan het moment van geboren worden.... ik kan er niet bij met mn hoofd. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Ik las met tranen in mijn ogen jouw verhaal. Verschrikkelijk zeg. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hopelijk krijgen jullie gauw duidelijkheid hoe dit heeft kunnen gebeuren. Dikke knuffel..
kan alleen maar huilen bij het lezen van dit verdriet. heel veel sterkte en weet dat je kleine draakje altijd bij je in je hart is. dikke knuffel mirell
Lijkt mijn verhaal wel ...... bijna 9 jaar geleden! Heel veel sterkte met dit inmens grote verlies !!!!!
met tranen in me ogen heb ik dit verhaal gelezen. ik wens jullie heel veel sterkte, kracht en liefde met het verwerken van dit groot verlies! dikke knuffel!
Van harte gecondoleerd met het verlies van jullie mannetje. Echt verschrikkelijk! Elk moederhart breekt bij het lezen van zo'n verhaal. Het lijkt zo vanzelfsprekend; een kindje krijgen, maar als je dan zo'n verhaal leest moet ik alleen maar heel erg dankbaar zijn. Veel sterkte toegewenst, samen met je man.
Lieve meid, Ik lees je verhaal voor de tweede keer, vanmorgen kwamen er alleen maar tranen en heb ik de laptop weggezet, wat een vreselijk verdriet voor jullie...ik kan er gewoon niet bij. Gefeliciteerd met jullie mooie Luuk* Gecondoleerd met jullie mooie Luuk* Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies. Kan gewoon geen worden vinden hoe oprecht vreselijk ik dit voor jullie vind. Elmo
tjeetje hier wordt ik heel stil van, wat een heele mooie gebeurtenis had moeten worden is spijtig heel anders gelopen, ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie zoon maar ook felichiteren met de geboorte van jullie zoon
Sterkte meid, wat verschrikkelijk naar dat jullie Luuk*moeten missen. Hij blijft altijd in jullie hart!
Pfff, wat een onwijs heftig verhaal! Heb er gewoon geen woorden voor! Veel liefde en warmte toegewenst in de komende periode......
Ook ik word er helemaal stil van.Zo had je het je allemaal niet voorgesteld..... Heel veel sterkte en succes de aankomende periode. Liefs