jeetje evelien.. wat ben jij een sterke mama! als ik je verhaal lees, heb ik het gevoel dat je je niet afsluit voor wat je allemaal voelt maar het allemaal over je heen laat komen.. en je kunt heel mooi en nuchter met veel gevoel schrijven over je ervaringen.. ook hier zat ik geplakt aan het scherm, de tranen uit mijn ogen te wrijven en kon ik zelfs met moeite de tekst nog lezen.. en wat een mooi kerelje zeg! als jij naar de sterren kijkt, knipoogt er toch echt een kanjer terug! over je vraag in een ander topic.. mijn oude ha heeft een fout gemaakt bij een baby, hij heeft niet op tijd gereageerd ondanks dat alle symptomen erop wezen dat het kindje hersenvliesontsteking had.. hier is ook een rechtzaak over geweest en hij is wel schuldig bevonden en heeft een tijd zijn beroep niet mogen uitoefenen.. het heeft voor deze mensen wel degelijk zin gehad om het aan te vechten.. maar zoals je vast al gehoord zal hebben.. daar krijgen jullie je kanjer niet mee terug.. en dat moet je van te voren wel goed realiseren, maar zo te lezen ben je zo'n sterke meid dat je dit vast al allemaal weet.. meid heel veel sterkte en natuurlijk gefeliciteerd met zo'n mooie zoon!
Evelien, dit is echt de grootste nachtmerrie van iedere ouder! Met tranen in mijn ogen heb ik je verhaal gelezen, vreselijk, geen woorden voor. Ook van mij heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van zo'n prachtig mannetje....
wat een prachtige foto, heel ontroerend, ik kreeg er echt tranen van in mijn ogen. eigenlijk was ik stiekem wel een beetje benieuwd hoe mooi hij zou zijn en hij is prachtig!
Vreselijk, ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen, heel veel sterkte!!! Wat een mooi ventje, jullie Luuk!
Lieve evelien, Ook van mij heel veel sterkte gewenst!!!! wat een mooi mannetje, en wat ontzettend oneerlijk dat jullie hem niet langer mochten leren kennen!! Een hele dikke knuffel en veel liefs Miek
Evelientje, woorden schieten te kort, tranen lopen over mijn wangen..... Wat een perfect, mooi compleet mannetje een zoon om trots op te zijn, wat oneerlijk... Ik wil jullie onwijs veel sterkte en kracht toe wensen.
Evelien, wat kan het leven ongelofelijk hard zijn. Wat een prachtig mannetje. Hier zijn gewoon geen woorden voor, ik denk aan jullie en hoop dat je aan alle reacties hier toch wat steun hebt....
evelien, ik wil je super veel sterkte wensen! wat een super mooi mannetje is het zeg, echt om super trots op te zijn! ik hoop dat jullie uit jullie herinneringen,foto's familie heel veel kracht kunnen putten. nogmaals heel veel sterkte!
Waat verschrikkelijk voor je zeg, dit is de grootste nachtmerrie die uitkomt. Ik wil je onwijs veel sterkte wensen! Wat een prachtig kindje is luuk!
jeetje wat een verhaal, maar dat ze niet eerder in hebben gegrepen met een kz snap ik eigelijk niet want mijn zoontje lag ook in een stuit en ik was om 3uur snachts in het zkh en ik had 1cm ontsluiting en dat had ik smorgens om 7 uur nog en toen zeiden ze tegen mij al had je niet voor een kz gekozen dan had je hem voor het eind van de ochtend toch gekregen want een stuitbevalling moet snel gaan anders doen we direkt een kz, en aangezien het bij jou ook niet wou vlotten snap ik niet dat ze niet eerder hebben ingegrepen ik zou daar toch is achter aan gaan als je je wat beter voelt natuurlijk. (dit alleen aan de hand vn dat je zoontje ook in een stuit lag niet wat er met je placenta was hoor want dat wisten ze niet natuurlijk van te voren) nou ik wou je in iedergeval heel veel sterkte wensen met deze ongelovelijke moeilijke tijd en ik vind het ontzettend knap van je dat je het hier toch heb opgeschreven het is niet niks. en die foto echt super wat een lekker ventje!! jullie mogen trots zijn om van zo'n knap mannetje mama en papa te mogen zijn! wat dat heeft hij van jullie gemaakt!
Wat een prachtig mannetje is jullie zoontje Luuk. En wat verschrikkelijk dat jullie hem moesten verliezen. Heel veel sterkte en kracht voor jou en je man!
zit hier met tranen in mijn ogen jouw verhaal te lezen heel veel sterkte toegewenst voor jou en jouw man
Hoi evelientje, Vreselijk is het wat jullie is overkomen, zo een mooi mannetje zoveel liefde te geven zoveel vreugde en verdriet ineen. In 2008 zijn wij ons zoontje verloren, hij is 7 dagen oud geworden, In maart 2009 hadden wij een herdenking in het WKZ daar werd dit gedichtje voorgelezen Een gedicht voor de kleine Ik, de nog jonge Jij Ik heb je lief Ik heb je lief, zeg ik en wijs naar mijn hart want daar heb ik je lief. Ik heb je lief, zeg ik en wijs naar mijn tenen want daar komt t vandaan. En de regenboog daar wijs ik naar want zoveel kleuren heb ik je lief. Ik heb je lief alle zandkorrels inder mijn voeten, zoveel. Nu zit ik ook weer met tranen maar op een of andere manier heb ik er toch best wel wat aangehad, ik hoop dat dit voor jou ook geldt. Heel veel sterkte gewenst! liefs violet
Wat een verschrikkelijke gebeurtenis! Echt ontzettend erg! Ik wil je eerst feliciteren met de geboorte van jullie zoontje, Luuk. Wat een mooie naam en wat een ontzettend mooi mannetje! Helaas ook gecondoleert met het verlies van jullie zoontje! Het lijkt mij het ergste verlies wat je kan overkomen. Wat ontzettend moeilijk! Heel veel sterkte voor jou, je man en je familie en vrienden.
evelien ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie schatje luuk. woorden schieten te kort zat te janken toen ik het las. maar hoe raar het ook klinkt toch wil ik jullie feliciteren met jullie mooie zoon. heel veel kracht en sterkte toegewenst de komende tijd jennefer
Wat een knappe baby! Ontzettend verdrietig. Kan me niet voorstellen want een inmens verlies dit moet zijn. Vind het erg knap dat je hier je verhaal hebt verteld. Erg veel sterkte. Pff