heel heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. tranen over mijn wangen, waarom?? Wat een verschikkelijk mooi ventje!
Wil jullie heel veel sterkte, geluk en liefde wensen.Ik heb echt geen woorden maar heb bijna alle reacties gelezen en alles is al gezegd.Gefeliciteerd en gecondoleerd.
Alleereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Luuk en gecondoleerd met dit snelle verlies. Knuffeltje van Luna
Gecondoleerd nog met jullie verlies.... Ik weet helaas hoe het voelt...wij zijn vier en halve maand geleden ons dochtertje verloren bij 38wk 1dg zwangerschap....alles was goed de week vantevoren en dan kom je op controle en is het ineens stil....terwijl ik haar de nacht ervoor nog gevoeld had... Zwaar, oneerlijk, keihard is het... onze kindjes zullen altijd in ons hart verder leven... Dikke knuffel
Ik ben helemaal sprakeloos tranen in m'n ogen, wat ontzettend oneerlijk,vreselijk en verdrietig is dit!!!Gecondoleerd met dit grote verlies,ik wens jullie veel kracht en sterkte toe!
everlien je had het verhaal al na me inbox gestuurd 2 week terug of vorige week maar jullie hebben een mooie zoontje gekregen helaas mag hij nu niet bij jullie zijn maar hij zal over jullie waken sterkte
jeetje ik lees het nu pas maar wat verschrikkelijk! heel veel sterkte! en wat is de wereld soms toch oneerlijk! ps. ik vind wel dat jullie een prachtig mannetje op de wereld hebben gezet. hoop dat hij elke nacht naar jullie mag schitteren vanuit zijn sterretje. x en knuffels kim
wat een mooi kereltje zeg!! De tranen schieten in mijn ogen als ik naar jullie mannetje kijk. Dat zoiets moois je wordt afgenomen, zijn leven.... jullie kindje. is te verschrikkelijk voor woorden. Leef met jullie mee, en wens jullie veel sterkte!
ik heb er geen woorden voor alleen een overvloed aan tranen. heel veel sterkt met dit vreselijke verlies.
Gecondoleerd. Dit is echt de angst van alle ouders. Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote gemis!
Ach, meiske. Ik zou je toch graag feliciteren met de geboorte van je kindje, maar ook gelijk condoleren met dit onmenselijke en ondragelijke verlies. Heel veel sterkte. Jacqueline xxx
dit is heel erg. het leven kan soms zo gemeen zijn! wens je alsnog heel veel sterkte toe, ondanks dat we inmiddels een maand verder zijn. hou je taai
Wat een ongelofelijk gemis... Ik wil jullie alle sterkte wensen met het verlies van jullie dappere mannetje... Wat een verdriet, ik wens jullie ontzettend veel kracht toe