In een ander topic zag ik je onderschrift staan, zodoende hier terecht gekomen. En nu zit ik hier met dikke tranen in mn ogen. Wat afschuwelijk dat dit gebeurt is, door verkeerde beslissingen... Tis een mooi koppie op de foto, knap kereltje. Ik realiseer mij dat wij veel geluk gehad hebben, hartslag van ons dochtertje daalde naar 0 en bleef een hele poos weg en kwam dan langzaam op gang. Ik weet niet hoe vaak t gebeurde, maar veel. Manlief heeft tijdens de bevalling zn dochtertje duizend maal horen sterven. (ik was druk met bevallen en was verdoofd door ruggeprik dus heb niet alles meegekregen). Heel veel sterkte met dit immense verlies.
Hee lveel sterkte met dit grote verlies en wat een mooi mannetje zeg woww echt verschrikkelijk wat er is gebeurd. heel veel kracht toegewenst
Via een ander topic ben ik bij je verhaal terecht gekomen. Wat ontzettend erg, ik heb je verhaal met een brok in mijn keel gelezen. En dan de foto, wat een prachtig mannetje! Heel veel sterkte met dit verlies.
ach meid wat verschrikkelijk.. de tranen rollen over mijn wangen. ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen. en hopen dat je antwoord ktijgt op al je vragen. een hele dikke knuffel voor jou en je man.
Hoi Evelientje, ik zag de advertentie van jullie Luuk in het Deurnese blaadje staan en heb sindsdien zo vaak aan jullie gedacht!! Nu kom ik je verhaal hier tegen en wil ik je via deze weg heel veel sterkte wensen. Wat is het trouwens een knap ventje zeg!
Meid ik kwam je tegen bij memorabele bevallingsverhalen en toen kwam ik hier. Meid de tranen springen in mijn ogen.....wat erg. En wat een mooi mannetje. Heel veel sterkte
Heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies, wat een mooi kindje......Ik wens jullie heel veel kracht toe.
Lieve papa en mama van Luuk*, Wat een verhaal breng je met je mee zeg. Wij willen jullie heel veel sterkte wensen met dit onmenselijk verlies. Veel liefs de papa en mama van Mathijs*
Beste Evelientje Ook ik wil je heel veel sterkte wensen met dit ondraaglijk verlies. Het had zo anders moeten zijn. Waarom moest dit toch gebeuren? Het is zo oneerlijk. Nogmaals heel veel sterkte.
Ik las gisteren je verhaal en wil allereerst zeggen dat ik het ontzettend knap vind dat je het allemaal zo goed kan verwoorden. Ik heb de hele avond zitten huilen, omdat ik er gewoon niet bij kan. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. En wat een ontzettend mooi en knap ventje! Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel.
Beste Evelientje, Wat verschrikkelijk knap dat je je bevallingsverhaal zo goed hebt kunnen verwoorden met dit grote verdriet. Heb het met tranen in m'n ogen zitten lezen, wat een verschrikking.. Ontzettend veel sterkte gewenst, ik zou nog veel meer willen schrijven maar de woorden schieten me tekort.. Liefs, Linda