nieuwe telefoon, wat zouden jullie doen?!

Discussion in 'De lounge' started by miss C, May 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    hoi hoi,

ik heb nu een prepaidtelefoon en wil graag overstappen naar een abbo, ben al in de winkel geweest en heb een telefoon gereserveerd maar omat ik afgelopen vrijdag mn telefoon per ongeluk was vergeten kon ik geen abbo afsluiten toen kwam ik er gisteren achter dat ik nog 17,50 beltegoed heb, vind ik het zonde om dan nu een abbo af te sluiten maar wil ook eigenlijk wel graag die nieuwe telefoon, denk je dat als ik naar de winkel ga en dit uitleg dat ze dat begrijpen dat ik toch nog even wilt wachten met dat abbo want ik neem aan dat m'n beltegoed vervalt als ik dat abbo neem (houd hetzelfde nummer)
    alvast bedankt...

2. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik ben geen voorstander van een abbo. maar ik zou in jou geval eerst het beltegoed opmaken ja. over een week of 2 weken hebben ze die telefoon die je graag wilt ook echt nog wel lijkt me.

3. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,445
    0
    0
    Kun je niet vragen of ze het tegoed bij je abbo bijschrijven? Ik weet niet of je bij dezelfde provider blijft? En of dat uberhaupt wel gaat?

4. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    ik blijf wel bij dezelfde provider maar of dit kan weet ik eigenlijk niet!
    zal het straks eens vragen...

5. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

Apr 29, 2010
    713
    1
    16
    Ligt er beetje aan hoeveel waarde je eraan hecht denk ik. Sommige mensen zien een telefoon als sieraad tegenwoordig.
    Ik heb zelf altijd al abbo. van 1 a 2 jaar, ligt eraan welk aanbod en telefoon ze me geven. Tot nu toe bevalt het prima want het scheelt je ook in de kosten met bellen en smsen als je een abbo. hebt..

6. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    waarom niet online een abbo afsluiten, veel voordeliger dan in de winkel, heb eens een abbo gehad voor 4,95 per maand, incl. phone en 20 euro beltegoed maandelijks

Share This Page