Volero

Discussie in 'De lounge' gestart door LisbethSalander, 14 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Iemand ervaring met vloerkleden van Volero?
    Wat is de kwaliteit? Heb een leuk hoogpolig kleed gezien die ik wil bestellen maar ken de site verder niet dus twijfel een beetje.

( verder vraag ik elders op het forum nog om een kortingscode, als je er 1 hebt en je bent tevreden over Volero dan graag!)

2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.261
    25.717
    113
    Wij hebben een laagpolig tapijt sinds een paar maanden. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
    Wij hebben bewust een goedkoper kleed gekocht, aangezien er hier nog 4 kinderen rondloopt, waaronder een kleuter. We wilden dus niet een gelijksoortig kleed voor een paar honderd euro kopen, als er nog van alles mee kan gebeuren.
    Dus wij zijn tevreden.

LisbethSalander vindt dit leuk.
  3. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Fijn dat jullie tevreden zijn! Hier ook nog een 5 jarige dus wil inderdaad ook niet teveel geld uitgeven.

Adje vindt dit leuk.
  4. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wij hebben er 2 jaar geleden een gekocht bij deze site en die ziet er nog prima uit.
    Ook de service was erg prima . Ik had me verkeken in de maat en wilde een maatje groter en mocht het gewoon omruilen

5. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik heb ook een kleed van Volero en ben erg tevreden :)

6. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Hier ook een kleed van Volero!
    Netjes geleverd en ook ruilen geen probleem!

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Met kleine kinderen: prima. Als je ook regelmatig wilt wisselen en dus een nieuwe wilt.

Maar een mooi kleed vind ik zeker het investeren waard dus als het een eyecatcher is waar je echt jaren plezier van wilt hebben zou ik voor een wat duurdere (mooiere!) kwaliteit gaan.

Je begrijpt dat ik mijn eigen advies ook opvolg en zeker niet nu ga investeren in een nieuwe bank of kleed ;). Mijn kinderen zijn 3 en 1 en ik mag van geluk spreken dat onze bank grijs is en je er echt niets op ziet. Je wil niet weten wat hier al geknoeid is..

8. Butchke

Butchke Niet meer actief

Wij hebben onlangs stalen besteld bij Floorpassion. Ik was positief verbaasd over de kwaliteit en dikte van de vloerkleden en de fijne snelle service.
    Nu nog kiezen welke het gaat worden...

9. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik investeer dus nooit meer in dure meubelstukken e.d.

Wij hebben voordat de kinderen er waren, een super duur bankstel gekocht van een bekende ontwerper. Na 5 jaar waren we erop uitgekeken, uiteindelijk heeft het bijna 15 jaar in de woonkamer gestaan en nog zag het eruit als nieuw, ook met intensief gebruik van de inmiddels geboren kinderen. Ik was 2 jaar geleden zo blij dat ik van dat bankstel af was....... ik koop nu liever iedere 3 tot 5 jaar een nieuwe bank, vloerkleed of eetkamerstoelen zodat ik kan afwisselen en beetje met de mode / andere smaak kan meebewegen.

Dus wij kiezen nu voortaan meubilair in de middenmoot-gebruikersklasse: absoluut geen leenbakker /kwantum/Ikea (wel accessoires), maar meer in de Goossens/knibbeler categorie. Fijne spullen, niet super duur maar ook niet pijnlijk om het na een paar jaar gebruik om te switchen......

Deel Deze Pagina