Ik mag dit jaar ons teamuitje regelen. Helaas een online teamuitje. De online escape rooms die ik gevonden heb zijn maar voor max. 4-6 personen. Ons team bestaat uit 14 man en ik vindt het wel leuk om gezamenlijk iets te doen. Alle tips zijn welkom, ook andere activiteiten. Ook tips om een borrelbox te bestellen
Wij deelden onze teams gewoon op voor de escaperoom en het was een wedstrijd om de snelste tijd. Erg grappig
De foute 500 party organiseert een online bingo. Met verschillende opdrachten. (Je kunt ze ook op facebook vinden) wij hebben voor de kerst een kerstbingo gehad en in februari gaan we een carnavalsbingo krijgen. Iedereen kijkt er al naar uit. Het hele gezin hier geniet er van mee.
Je kan ook een kookworkshop volgen van een chef online en dan kan iedereen het in z'n eigen keuken live maken en daarna met z'n 'allen' gezellig opeten.
Ik zou borrelboxen bestellen bij de horeca die kunnen het goed gebruiken. Hier in de buurt doet brownies en brownies dat bijvoorbeeld. En verder iets van een pubquiz inderdaad
Iedereen budget geven en onder het mom van support your local een borrelbox laten bestellen bij hun favoriete leverancier voor de dag van het uitje. Pubquiz waarbij je de groep splitst Escaperoom waarbij het om de snelste tijd gaat, daarna borrelen en napraten
Ja, zoiets gaat mijn man binnenkort met zijn werk doen. Hij krijgt het pakket met ingrediënten toegestuurd.
Wij hebben laatst een pubquiz gedaan, dat werkte prima en was echt leuk. We hadden allemaal een borrelbox thuisgekregen en dat geeft wel wat extra sfeer.
Ik heb er echt helemaal niets mee, online uitjes. Wij hebben hier laatst muziekbingo gedaan. Er werd van te voren een heel leuk borrelpakket bezorgd en als het live was geweest had ik het denk echt heel grappig en gezellig gevonden, maar nu? In je eentje achter de laptop en dan maar een beetje gaan zitten meeswingen op slechte muziek, mij lukte het niet, ik kon er echt niet inkomen. Er zitten altijd wat feestbeesten tussen die overal wel uit hun dak kunnen gaan, dus er zaten er wel een paar flink vrolijk en melig te doen, maar op mij had het echt een totaal averechts effect, ik vond t geen sfeer hebben. Wat mij betreft wordt het budget bewaard tot er weer een echt uitje kan worden georganiseerd.