Weer rood bloed

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door brigitte22, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik ben op dit moment erg onzeker. Voor de derde keer in 5 dagen heb ik nu wat rood bloed op mijn toiletpapiertje.... Het is neit veel en ik heb geen krampen maar waar kan dit toch steeds vandaan komen? Is het dan steeds een adertje dat knapt?

Kan er ook gekeken worden waar het vandaan komt? Ik snap er niets meer van en word er niet blijer van.....

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi brigitte 22,

Wat vervelend zeg! Ja er kan gekeken worden waar het vandaan komt! maak een afspraak met je huisarts en kan hij er niets mee dan laat je maar doorsturen naar een gynaecoloog. Je bent nu al een tijdje aan het rotzooien hiermee. Laat het maar eens uitzoeken!

Liefs imke

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik ben gisteren bij mijn eigen VK geweest en heb een inwendige echo gehad. Er zit een kleine wurm met de juiste grootte voor 6 weken en het hartje leek ook al te kloppen....

Verder was er niets te zien. Denk je dat het handig is om nog naar mijn huisarts te gaan nu of kan ik het even afwachten?

4. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Hoi brigiite 22

van harte gefeliciteerd! Dat bloed verlies zou dus goed van de innesteling kunnen komen!
    Als je nog klachten hebt van bloedverlies moet je nu naar de verloskundige bellen. Die kan dan gelijk met de echo kijken.

wat leuk voor je!

Imke

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ben vandaag weer bij de VK geweest en nog een echo gehad. Alles gaat hartstikke goed. Het hartje klopte al erg mooi en ook de frummel was mooi op grootte. Alles goed en sinds vorige week ook geen bloed meer gezien.... Ook de baarmoeder zag er goed uit dus ga nu echt genieten. Nog heel erg bedankt voor jullie antwoorden!

6. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Graag gedaan!

fijne zwangerschap, Imke

Deel Deze Pagina