hahahaha jij bent net zo verrast als ik..... bij jou na 3 jongens een meid en bij mij andersom ik ben ook nog steeds verbaasd. maar wel leuk heb je ook een dvd erbij?
hihi hij zag 2 streepjes en dat waren schaamlipjes , maar nu weet ik dus niet meer welke die 2 kleine streepjes bovenop met dat "flubbertje "wat jullie zien of die daar onder iets grotere 2 streepjes. de eerste 2 foto's zijn ook opzij en de laatste 2 tussen de beentjes maar dat verschil zie ik ook haast niet
ja dat heb ik ook......ik weet bij een meisje zie je drie streepjes naast elkaar en bij een jongen geloof ik 1 streep.....bij mijn buurvrouw had hij het ook goed met 15 weken zij krijg nog steeds een meisje ik heb op pagina 2 van deze forum een onderwerp geopend van de week of er meer mensen zijn met ervaringen met jan koning lees maar eens iedereen is zeer tevereden
ja idd , hij had het de vorige keer ook goed ,en hij is hier heel bekent , nog nooit van iemand gehoord dat hij ernaast zat
Gefeliciteerd! Ik heb er geen verstand van maar het lijkt me super na 3 mooie jongens een klein prinsesje te krijgen! Geniet er lekker van. En wij zien hier 4 vage plaatjes en de echoscopist ziet het hele beeld, dus ziet meer!
Leuk hoor! Ik denk ook een jongetje te zien, maar ik ben geen expert hoor.. HIhi bij mij werd met week 15,17,19 gezegd (door verloskundige en pretechobureau) dat we een meisje kregen.. Bij de 20 weken echo was het toch echt een piemeltje en balzakje wat in beeld kwam.. Blij dat ik nog niet los was gegaan met shoppen. Nu nog altijd niet trouwens
leuke foto's ik zie een jongetje. maar ik kan er naast zitten want onze zoon was ook een meisje volgens de echo bij jan hahahaha ons meisje was echt gelijk super duidelijk maar dat was ook al met 22 weken .
Een vierde jongetje! Edit: lees nu het hele topic en zie da het een meisje is . Gefeliciteerd met jullie dochter .
Volgens mij is het met een zijprofiel echt heeeerl moeilijk te zien. Heeft hij niet van onderen tussen de benen gekeken? Dat is de meest betrouwbare manier om naar het geslachtsdeel te kijken.
haha als Jan het zegt, dan is het zo maar hij heeft ook vast tussen de beentjes gekeken toch? op deze foto's zou ik het als leek echt niet kunnen zien
idd ! hij heeft duidelijk tussen de beentjes gekeken en hij was zo overtuigt ! ik heb misschien verkeerd van hem begrepen ik dacht dat hij zei dat hij er een foto bij zou doen waar het heel duidelijk op was . en ik neem aan iemand met meer dan 30 jaar ervaring en ook ziekenhuis echo`s doet echt wel weet wat hij zegt als hij 100 % durft te zeggen . maar ik ben wel gaan twijfelen daar alle reactie hier hoop op een extra bevestiging met 20 wkn echo maar daar zoeken ze er niet na heb ik begrepen , voorlopig blijf ik gewoon even op "roze "wolk en ga pas na de 20 wkn shoppen ,moet maar even beheersen
Sorry hoor, maar hij is expert en heeft bewegende beelden gezien. Wij zijn verdorie leken en zien een paar foto's van de zijkant, niet eens van onderen. Dus wij kunnen wel jongen roepen maar dat heeft totaal geen waarde, en 0,0!!!!! Dus je krijgt gewoon een meid, laat je niet gekmaken hier!