Graag gedaan, ik word gewoon gek van het gemiep hier af en toe, ook al is het dan goed bedoeld gemiep Vriendin van me kreeg ook na drie zoons een dochter, superleuk!!
kan me voorstellen , iedere moeder heeft natuurlijk een stiekumme wens voor een dochter denk ik , en al helemaal na 3 zoons , natuurlijk is een gezond kind het belangrijkste wat je kunt wensen ! maar ik durf eerlijk te zeggen dat een wens voor een dochter echt heel groot is ! , al kunnen sommige mensen daar niet goed tegen geloof ik dus ik hoop echt dat ik die roze fase in mag
Nou nee, dat niet. Ik ben dan denk ik de uitzondering, ik heb zeer zeker geen stiekemme wens voor een dochter. Sterkter nog, ik zou een ventje erbij toch wel weer heel leuk vinden. Maar ik snap je wel, en veroordeel het ook niet. Na 3 mannen een meisje is toch ook super. Ik hoop dat je los kunt in het rozeeeeeee.
gister de 20 wkn echo gehad , alles was in orde !!!! Ennnnn Jan koning had het weer goed ! ik ga er helemaal voor , blijf lekker op mijn roze wolk zweven !!!!!
Leuk dat je nu een meisje krijgt En als het een jongen bleek te zijn zou je er ook blij mee zijn hoor
Van harte met jeDochter !!! Kan mij heel goed voorstellen dat je een kleine voorkeur hebt na drie prachtige zonen! Ik heb het zelf ook stel dat we voor een derde gaan lijkt een zoon me heerlijk Geniet van je roze wolk en een hele goede zwangerschap gewenst
bij mij had hij ook gelijk met 15 weken zei hij jongen en nu heb ik afgelopen maandag 20 weken echo gehad en het was nog steeds een jongen.
Super !!! jij hebt psies het zelfde ! 3 jongens /meisjes net als ik en dan nu zo een super cadeautje !
proficiat met je meid. Ik vind het niet gek dat er veel mensen naast zitten hier... met zulke kleine foto's... die Jan ziet het groter in beeld